Gå til innhold

Rike fruer

Anbefalte innlegg

Gjest MiaMariaa
Skrevet

http://tinyurl.com/glsl9

Hva ville du gjort om partneren din tjente masse, masse penger? Ville du levd på ham eller faktisk gjort noe nyttig selv?

Selvsagt er det greit å være hjemme om man har små barn, men ettersom de vokser til? På meg virker det som om disse damene nesten står litt på utstilling. Jeg hadde aldri klart å bare gå hjemme å gjøre ingenting (bortsett fra å shoppe) og leve på mannen min.

Skrevet

Dersom kjæresten min hadde tjent mye penger og ikek hadde hatt noe problem med å være med p å fø på meg og mine barn så hadde jeg glatt hatt en liten jobb (2-3 dager i uka) for å komme meg litt ut og ellers vært hjemme på småbruket vi sikler etter, hatt masse dyr der (hester, gris, høns, katt..) og kost meg fordervet. :o)

Skrevet

Vi vet vel ikke om disse fruene jobber eller ikke selv om de har liten inntekt. Dette kan jo gjerne være 'skattetriksing'.

Hun som er gift med Tobakks-Andresen har jeg lest driver med tiltak rettet mot U-land på privat/frivillig basis.

Når det er sagt kunne jeg godt levd på en rik mann - men tror jeg hadde måtte gjort noe. Studert/jobbet selvstendig//jobbet som frivillig med noe o.l. Men skulle fint ha klart å hatt god tid til å reise , trene 7 stelle med hud&kropp og ikk eminst masse penger å brke på disse tingene.

Skrevet

Dersom kjæresten min hadde tjent mye penger og ikek hadde hatt noe problem med å være med p å fø på meg og mine barn så hadde jeg glatt hatt en liten jobb (2-3 dager i uka) for å komme meg litt ut og ellers vært hjemme på småbruket vi sikler etter, hatt masse dyr der (hester, gris, høns, katt..) og kost meg fordervet. :o)

Å, ja! Et småbruk hadde vært alle tiders :-)

Kunne veldig gjerne levd på min manns inntekt dersom han tjente bra.

Hadde nok funnet på noe mer meningsfullt enn å shoppe. Med et småbruk er det alltid noe å gjøre, og så kunne jeg gjerne tenkt meg noe frivillig arbeid 1 til 2 dager i uken.

Gjest Du om det
Skrevet

...og fått det jævlig trangt den dagen det ble slutt, og/eller kost deg med en rundhåndet pensjon når du ble gammel?

Skrevet

...og fått det jævlig trangt den dagen det ble slutt, og/eller kost deg med en rundhåndet pensjon når du ble gammel?

Det er ennå nesten 30 år til jeg er alderspensjonist og hvem vet hvordan pensjonssystemet er da eller om jeg i det hele tatt lever så lenge?

Dessuten ville jeg, om det ble aktuellt, sitte på en bra sum penger etter salg av leilighet så en solid "pensjonsforsikring" hadde nok blitt innkjøpt.

Skrevet

Jeg ville nok engasjert meg i noe frivillig arbeid eller noe annet samfunnsnyttig. Det ville vært deilig å ikke være nødt til å gå på jobb.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...