amber sun Skrevet 8. oktober 2006 Skrevet 8. oktober 2006 Kulepenner må ha noe magisk over seg, i negativ forstand. For hvor blir de egentlig av? De gode kulepennene, favorittene, som bare blir borte. Noen ganger kjøper jeg flere av samme type for at det skal være noen igjen når en forsvinner, men jeg ender alltid opp med at alle er borte etter en tid uansett. Det er omtrent som med sokkeforsvinning i vaskemaskinen, bare at dette er kulepennforsvinning i huset. *oppgitt* Hvor tar kulepennene egentlig veien? *klør meg i hue* 0 Siter
Signaturelle Skrevet 8. oktober 2006 Skrevet 8. oktober 2006 Det kan godt være at de forsvinner hit, jeg har en hel skuffeseksjon bare med skriveutstyr 0 Siter
Osiris Skrevet 8. oktober 2006 Skrevet 8. oktober 2006 Jeg tror noen av dine kulepenner kanskje har havnet i ryggsekken min.... Aner ikke hvordan det skjer, men plutselig er det kulepenner der som jeg vet at jeg aldri har kjøpt. 0 Siter
NeaNoor Skrevet 8. oktober 2006 Skrevet 8. oktober 2006 Har lurt på det samme. Husker faren min brukte å ta med med seg 50 kulepenner samtidig, hjem fra jobb hvert år. Når året var gått, var alle borte. Altså forsvant det ca. én i uka, og de færreste dukka opp igjen. 0 Siter
asterix Skrevet 8. oktober 2006 Skrevet 8. oktober 2006 De enbeinte som stjeler alle sokken har til gjengjeld mange armer og skriver med dem alle? 0 Siter
Angelica :o) Skrevet 8. oktober 2006 Skrevet 8. oktober 2006 Ha ha.. Genialt. Dette lurer jeg og på! 0 Siter
keinstein Skrevet 8. oktober 2006 Skrevet 8. oktober 2006 Har lurt på det samme. Husker faren min brukte å ta med med seg 50 kulepenner samtidig, hjem fra jobb hvert år. Når året var gått, var alle borte. Altså forsvant det ca. én i uka, og de færreste dukka opp igjen. Stjal kulepenner på jobben? Vi lærer barn å ikke stjele, og så stjeler voksne selv. 0 Siter
NeaNoor Skrevet 8. oktober 2006 Skrevet 8. oktober 2006 Stjal kulepenner på jobben? Vi lærer barn å ikke stjele, og så stjeler voksne selv. Han eier da bedriften og har betalt for dem selv. 0 Siter
keinstein Skrevet 8. oktober 2006 Skrevet 8. oktober 2006 Han eier da bedriften og har betalt for dem selv. De skal skrives på konto for privatuttak. 0 Siter
NeaNoor Skrevet 8. oktober 2006 Skrevet 8. oktober 2006 De skal skrives på konto for privatuttak. Og det har han gjort med alt han har tatt med seg hjem. 0 Siter
amber sun Skrevet 8. oktober 2006 Forfatter Skrevet 8. oktober 2006 Det kan godt være at de forsvinner hit, jeg har en hel skuffeseksjon bare med skriveutstyr Aha, så det er der de har havnet? Du får begynne å sende dem tilbake snart da, så jeg har noe å skrive med igjen. ;-P 0 Siter
amber sun Skrevet 8. oktober 2006 Forfatter Skrevet 8. oktober 2006 Jeg tror noen av dine kulepenner kanskje har havnet i ryggsekken min.... Aner ikke hvordan det skjer, men plutselig er det kulepenner der som jeg vet at jeg aldri har kjøpt. I ryggsekken din? Da må de ha sneket seg ut selv om jeg har gitt dem husarrest. Pokkers svikefulle kulepenner. ;-P 0 Siter
amber sun Skrevet 8. oktober 2006 Forfatter Skrevet 8. oktober 2006 Har lurt på det samme. Husker faren min brukte å ta med med seg 50 kulepenner samtidig, hjem fra jobb hvert år. Når året var gått, var alle borte. Altså forsvant det ca. én i uka, og de færreste dukka opp igjen. Det er med andre ord et velkjent problem... 0 Siter
amber sun Skrevet 8. oktober 2006 Forfatter Skrevet 8. oktober 2006 De enbeinte som stjeler alle sokken har til gjengjeld mange armer og skriver med dem alle? *LOL* Der har du en godt mulig løsning på mysteriet, ja! ;-P 0 Siter
amber sun Skrevet 8. oktober 2006 Forfatter Skrevet 8. oktober 2006 [quote name=Angelica )' timestamp='1160313581' post='3330091] Ha ha.. Genialt. Dette lurer jeg og på! Du har altså de samme svikefulle kulepenntypene som jeg har. Som du ser har jeg fått flere kreative forklaringsforslag på hvor de blir av. kanskje kulepennene må lenkes fast fra nå av? ;-P 0 Siter
Lillemus Skrevet 8. oktober 2006 Skrevet 8. oktober 2006 Traff en gang en dame som var så lei av at alle kulepennene på kontoret forsvant så til slutt festet hun små lapper på alle sammen der det sto:"Denne pennen er stjålet fra XXX". Etter det forsvant det ikke flere penner... ) 0 Siter
keinstein Skrevet 8. oktober 2006 Skrevet 8. oktober 2006 Og det har han gjort med alt han har tatt med seg hjem. Noen må vokte moralen her. 0 Siter
amber sun Skrevet 8. oktober 2006 Forfatter Skrevet 8. oktober 2006 Traff en gang en dame som var så lei av at alle kulepennene på kontoret forsvant så til slutt festet hun små lapper på alle sammen der det sto:"Denne pennen er stjålet fra XXX". Etter det forsvant det ikke flere penner... ) haha morsomt. :-D Skjønt om det har noe for seg hjemme, er jeg litt i tvil om. Kanskje det er hunden som stikker av med dem? 0 Siter
NeaNoor Skrevet 8. oktober 2006 Skrevet 8. oktober 2006 Noen må vokte moralen her. Selvsagt. :-) 0 Siter
Angelica :o) Skrevet 8. oktober 2006 Skrevet 8. oktober 2006 Du har altså de samme svikefulle kulepenntypene som jeg har. Som du ser har jeg fått flere kreative forklaringsforslag på hvor de blir av. kanskje kulepennene må lenkes fast fra nå av? ;-P Mulig de møtes i de sene nattetimer og har storfest! ..eller spiser billig vaniljeis som du har pælma ut! *LOL* 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.