Gå til innhold

Hvor forsvinner alle kulepennene egentlig?

Anbefalte innlegg

Skrevet

[quote name=Angelica :o)' timestamp='1160315189' post='3330132]

Mulig de møtes i de sene nattetimer og har storfest!

..eller spiser billig vaniljeis som du har pælma ut!

*LOL*

hohoho det var en kul forklaring!

Kulepennfest med vaniljeis! ;-P

*LOL*

• Svar 42
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• amber sun

14

• NeaNoor

4

• Angelica :o)

3

• keinstein

3

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

hohoho det var en kul forklaring!

Kulepennfest med vaniljeis! ;-P

*LOL*

Vi har funnet løsningen :D

He he he he he

Skrevet

I ryggsekken din?

Da må de ha sneket seg ut selv om jeg har gitt dem husarrest.

Pokkers svikefulle kulepenner.

;-P

Ikke bare har de sneket seg ut fra deg, de har sneket seg inn hos meg også uten at jeg har bedt de om å komme. Ordentlige rakkerpenner de derre pennene dine :)

Gjest Ulvinnen
Skrevet

Kulepennene er vel på planeten sin?

Jeg leste "Haikerens guide til galaksen" av D. adams for et års tid siden. Der stod det hvor alle verdens kulepenner blir av, og jeg mener at det var på en egen planet.

Boken er også filmatisert, men den har jeg ikke sett.

Skrevet

De havner nok på samme sted som alle pappknivene på jobben. Skulle ønske jeg visste hvor det var...

Skrevet

Jeg har i mange år hatt en teori:

Det finnes en sokkehimmel og en pennehimmel. Den ene sokken i paret tar veien til sokkehimmelen, og pennene forsvinner med samme fart til pennehimmelen.

Så komplisert og så enkelt på en gang.

Gjest streker paa veggen..!
Skrevet

De havner vist her.. 6 kopper fulle nå.. du får si ifra når du vil ha dem igjen ;)

Gjest streker paa veggen..!
Skrevet

De havner vist her.. 6 kopper fulle nå.. du får si ifra når du vil ha dem igjen ;)

ahh.. kulepennene dine har havnet hoss andre også så jeg nå :o

Skrevet

Kulepennene er vel på planeten sin?

Jeg leste "Haikerens guide til galaksen" av D. adams for et års tid siden. Der stod det hvor alle verdens kulepenner blir av, og jeg mener at det var på en egen planet.

Boken er også filmatisert, men den har jeg ikke sett.

hohoho, er det en egen planet for kulepenner altså?

Dette beviser ihvertfall at det er et velkjent fenomen at kulepennene forsvinner.

De føler seg nok fanget av oss, og benytter enhver sjanse til å stikke av til planeten sin da. :-)

Skrevet

De havner nok på samme sted som alle pappknivene på jobben. Skulle ønske jeg visste hvor det var...

Pappknivene har kanskje en egen planet de og ,akkurat som kulepennene ifølge Ulvinnen, har. :-)

Skrevet

Det finnes en sokkehimmel og en pennehimmel. Den ene sokken i paret tar veien til sokkehimmelen, og pennene forsvinner med samme fart til pennehimmelen.

Du oppsummerte det egentlig veldig bra i den siste setningen her, Gyda. :-D

Skrevet

Jatakk, jeg vil gjerne ha igjen to stykker nå.

Så har jeg en i reserve når den andre forsvinner igjen. ;_)

Skrevet

Pappknivene har kanskje en egen planet de og ,akkurat som kulepennene ifølge Ulvinnen, har. :-)

Det kan godt tenkes, for borte blir de, det er helt sikkert.

Gjest Ulvinnen
Skrevet

hohoho, er det en egen planet for kulepenner altså?

Dette beviser ihvertfall at det er et velkjent fenomen at kulepennene forsvinner.

De føler seg nok fanget av oss, og benytter enhver sjanse til å stikke av til planeten sin da. :-)

Kulepennene her i huset slår nok følge med dine, de forsvinner de også.

Skrevet

Du har glemt hårstrikkhimmelen!!

hare1365380455
Skrevet

Tja, det lyder velkjent.... Jeg kjøpte en eske med sikkert femti i på europris. Så nå står en pakke med 47 penner i skapet. :)

Skrevet

Tja, det lyder velkjent.... Jeg kjøpte en eske med sikkert femti i på europris. Så nå står en pakke med 47 penner i skapet. :)

Kanskje jeg skal kjøpe en hel eske neste gang. Må bare finne noen jeg liker, jeg er litt sær på kulepenner. ;-P

De må ikke være for tynne, da skriver jeg så stygt med dem. Passe tjukke, og gode å holde i. Får kjenne på kulepenner neste gang jeg er på Biltema eller Europris tror jeg.

;-D

hare1365380455
Skrevet

Kanskje jeg skal kjøpe en hel eske neste gang. Må bare finne noen jeg liker, jeg er litt sær på kulepenner. ;-P

De må ikke være for tynne, da skriver jeg så stygt med dem. Passe tjukke, og gode å holde i. Får kjenne på kulepenner neste gang jeg er på Biltema eller Europris tror jeg.

;-D

De er som de av merket bic.

Merkelig det... jeg skriver også stygt med noen penner, mens med andre går det så fint atte..;)

Skrevet

De er som de av merket bic.

Merkelig det... jeg skriver også stygt med noen penner, mens med andre går det så fint atte..;)

Rart det der.

Kan skrive det samme på to lapper, men to ulike kulepenner. Det ene ser pent ut, det andre ser helt jævlig ut.

Så jeg må nok kjøpe noen nye nå, siden jeg bare finner tynne kulepenner som jeg skriver stygt med nå.

Skrevet

Enkelte legger sine penner igjen på mitt jobbskrivebord. Men det er som oftest penner jeg ikke liker.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...