Gå til innhold

Hvor forsvinner alle kulepennene egentlig?

Anbefalte innlegg

hare1365380455
Skrevet

Rart det der.

Kan skrive det samme på to lapper, men to ulike kulepenner. Det ene ser pent ut, det andre ser helt jævlig ut.

Så jeg må nok kjøpe noen nye nå, siden jeg bare finner tynne kulepenner som jeg skriver stygt med nå.

Du får handle i morgen! Jeg skal nå kjøpe appelsinyoghurt i alle fall. :)

• Svar 42
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• amber sun

14

• NeaNoor

4

• Angelica :o)

3

• keinstein

3

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

På jobben har jeg to kulepenner som jeg har brukt i 14 år! Mange har forsøk å ta dem med seg, men jeg har satt navnelapp på, og de blir diskret lagt i posthylla mi når de har vært på avveie. I tillegg har jeg en potteskjuler som er full av diverse penner som andre har lagt igjen hos meg. (Jeg har selvfølgelig ikke knabba med meg noen)

Skrevet

Kanskje jeg skal kjøpe en hel eske neste gang. Må bare finne noen jeg liker, jeg er litt sær på kulepenner. ;-P

De må ikke være for tynne, da skriver jeg så stygt med dem. Passe tjukke, og gode å holde i. Får kjenne på kulepenner neste gang jeg er på Biltema eller Europris tror jeg.

;-D

Enig, kulepenner skal ikke være for tynne, gule Bicpenner er ubrukelige etter min mening. Ballografpenner derimot, ingen over, ingen ved siden.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...