thinkerbell Skrevet 8. oktober 2006 Skrevet 8. oktober 2006 Noen som har denne? Har fungert glitrende men nå står den bare som offline (konvolutten altså), og den lager heller ikke lyd. Har avinst. og reinstallert, funker fra andre pcer, men ikke på min. Råd foreksempel? :-) 0 Siter
thinkerbell Skrevet 8. oktober 2006 Forfatter Skrevet 8. oktober 2006 Den er nok i sorg.. jeg har en fantastisk dag i dag kan du tro. 0 Siter
Gjest skal Skrevet 8. oktober 2006 Skrevet 8. oktober 2006 jeg har en fantastisk dag i dag kan du tro. Begynner å skjønne det.. Ligger i tiden tror jeg. Macbaby fikk sammenbrudd i går, klarte å fikse men alle Parisbildene er borte!!!!! (hvis du nevner backup nå, så, så...) 0 Siter
thinkerbell Skrevet 8. oktober 2006 Forfatter Skrevet 8. oktober 2006 Begynner å skjønne det.. Ligger i tiden tror jeg. Macbaby fikk sammenbrudd i går, klarte å fikse men alle Parisbildene er borte!!!!! (hvis du nevner backup nå, så, så...) jeg går ut og spiser eplekake på cafè, så kan pcèn leve sitt eget liv back up bruker jeg aldri, herregud, litt actionfyllt skal man da leve! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.