Gå til innhold

Med pus i hus

Anbefalte innlegg

Skrevet

*lol*

Veranda med særpreg. Kunne lagd kunst, malt gulvet blått og kattesporene hvite. Hadde blitt fint! ;-)

Høres ut som noen fartsfyllte og spennende opplevelser for dere ungene :) Gøy.

Huset og hagen var fullt av dyr og folk i alle fasonger. Naboene var spenna gærne i tillegg. Det var aldri kjedelig.

Gjest frøken anti pus
Skrevet

Jeg fatter ikke at noen gidder jeg.

Så mye styr og ståk, nei hvor glad jeg slipper.

Er jo noen kattef_ _n som pisser rundt huset her, men slipper ihvertfall og ha de innendørs.

Gjest Calóni
Skrevet

*lol* Men de er jo søte da..selvom de gjør all mulig ugang!

Mine to (en forhenværende + dengang ung gammelpus) klarte i felleskap engang å _puliverisere_ toalettet! :-D Morsomt nå, men stress da!

De lekte med hverandre og føk opp gardiner og hyller..Og rev derved ned fra stor høyde en sånn powerflaske med parfyme, som da altså var tung nok til å legge doen i ruin.

Kattene luktet godt, om ikke annet, mens vi styrte unna alt eksprimentelti matveien en stund, i og med at vi var avhengig av å låne doen på kafeen over gata - til jeg fikk anskaffet og montert nytt toalett uka etter..;-)

*råflire*

Gjest kaffedama
Skrevet

Jeg fatter ikke at noen gidder jeg.

Så mye styr og ståk, nei hvor glad jeg slipper.

Er jo noen kattef_ _n som pisser rundt huset her, men slipper ihvertfall og ha de innendørs.

Ja, det er hver sin smak! :-)

De er skjønne dyr synes nå jeg;-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...