Gå til innhold

sminke bort nesa?

Anbefalte innlegg

Gjest hater nesa mi
Skrevet

Hater nesa mi, ser ikke ut i profil, men forfra ser jeg ok ut. Går det an å sminke den "bort"? Altså så den blir mindre synlig kanskje, og også så den ser mindre ut fysisk.

Skrevet

Du kan bruke litt skygge for å dempe den. Jeg var også misfornøyd med nesa men la meg under kniven... Er kjempefornøyd nå! :-)

Gjest Sutteklut
Skrevet

Om nesa di er et stort kosmetisk problem, dra til legen og fortell at det hemmer deg mye psykisk. Da får du dekket operasjonen vi rikstrygdeverket.

Ingen vits i å gå med en stor skjemmende nese nå til dags, når det lett går an å gjøre noe med det (under forutsetning av at du ikke overdimensjonerer problemet med nesa di!).

Gjest nesestyveren
Skrevet

Du kan bruke litt skygge for å dempe den. Jeg var også misfornøyd med nesa men la meg under kniven... Er kjempefornøyd nå! :-)

Får man ikke da et skjemmende arr? Hvordan foregår operasjonen? Jeg hadde en gang en operasjon inni nesen (for å vide ut pga hadde fått en knekk inni som gjorde det trangt) og det var helt pyton! Å få bedøvelsesnåler stukket opp i nesen min er nesten det verste jeg har opplevd, så vondt gjorde det.

Skrevet

Får man ikke da et skjemmende arr? Hvordan foregår operasjonen? Jeg hadde en gang en operasjon inni nesen (for å vide ut pga hadde fått en knekk inni som gjorde det trangt) og det var helt pyton! Å få bedøvelsesnåler stukket opp i nesen min er nesten det verste jeg har opplevd, så vondt gjorde det.

Nei har ingen arr, operasjonen foregikk inni nesen. Ikke alle plastikkkirurger opererer på denne måten, men Jarl Bunæs på klinikk Granfoss opererer på denne måten. Han er egentlig utdannet øre,nese,hals lege så han er vel ekspert på dette området.

Han har operert gaaaanske mange neser...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...