Gjest hater nesa mi Skrevet 8. oktober 2006 Skrevet 8. oktober 2006 Hater nesa mi, ser ikke ut i profil, men forfra ser jeg ok ut. Går det an å sminke den "bort"? Altså så den blir mindre synlig kanskje, og også så den ser mindre ut fysisk. 0 Siter
Gjest jodili Skrevet 8. oktober 2006 Skrevet 8. oktober 2006 Du kan bruke litt skygge for å dempe den. Jeg var også misfornøyd med nesa men la meg under kniven... Er kjempefornøyd nå! :-) 0 Siter
Gjest Sutteklut Skrevet 8. oktober 2006 Skrevet 8. oktober 2006 Om nesa di er et stort kosmetisk problem, dra til legen og fortell at det hemmer deg mye psykisk. Da får du dekket operasjonen vi rikstrygdeverket. Ingen vits i å gå med en stor skjemmende nese nå til dags, når det lett går an å gjøre noe med det (under forutsetning av at du ikke overdimensjonerer problemet med nesa di!). 0 Siter
Gjest nesestyveren Skrevet 8. oktober 2006 Skrevet 8. oktober 2006 Du kan bruke litt skygge for å dempe den. Jeg var også misfornøyd med nesa men la meg under kniven... Er kjempefornøyd nå! :-) Får man ikke da et skjemmende arr? Hvordan foregår operasjonen? Jeg hadde en gang en operasjon inni nesen (for å vide ut pga hadde fått en knekk inni som gjorde det trangt) og det var helt pyton! Å få bedøvelsesnåler stukket opp i nesen min er nesten det verste jeg har opplevd, så vondt gjorde det. 0 Siter
Gjest jodili Skrevet 8. oktober 2006 Skrevet 8. oktober 2006 Får man ikke da et skjemmende arr? Hvordan foregår operasjonen? Jeg hadde en gang en operasjon inni nesen (for å vide ut pga hadde fått en knekk inni som gjorde det trangt) og det var helt pyton! Å få bedøvelsesnåler stukket opp i nesen min er nesten det verste jeg har opplevd, så vondt gjorde det. Nei har ingen arr, operasjonen foregikk inni nesen. Ikke alle plastikkkirurger opererer på denne måten, men Jarl Bunæs på klinikk Granfoss opererer på denne måten. Han er egentlig utdannet øre,nese,hals lege så han er vel ekspert på dette området. Han har operert gaaaanske mange neser... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.