Snorkfrøken Skrevet 8. oktober 2006 Skrevet 8. oktober 2006 Hvordan får jeg musikk som ligger på minnekortet til å ligge i avspillingslisten? 0 Siter
Gjest Debra irl Skrevet 9. oktober 2006 Skrevet 9. oktober 2006 Har ikke N80, men 90. kanskje noe av det samme? Du finner alle låtene i galleriet. Men i Realplayer lager du en egen avspillingsliste? Når du skal spille av den, går du på RP, og "siste viste klipp" og da får du opp liste på hvilke lister og enkeltlåter som er avspilt sist. 0 Siter
Snorkfrøken Skrevet 9. oktober 2006 Forfatter Skrevet 9. oktober 2006 Har ikke N80, men 90. kanskje noe av det samme? Du finner alle låtene i galleriet. Men i Realplayer lager du en egen avspillingsliste? Når du skal spille av den, går du på RP, og "siste viste klipp" og da får du opp liste på hvilke lister og enkeltlåter som er avspilt sist. Takker for svar. Det er alltid litt pes å gjøre seg kjent med nye mobiler syns jeg. Men jeg fant ut at jeg måtte oppdattere spillelisten for å få de over fra minnekortet til spillelisten jeg fikk opp når jeg brukte hurtigtasten direkte til spilleren. Hva man ikke får til når man bare leser bruksanvisningen ;o) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.