Gå til innhold

Mobilspørsmål. Nokia N80

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan får jeg musikk som ligger på minnekortet til å ligge i avspillingslisten?

Gjest Debra irl
Skrevet

Har ikke N80, men 90. kanskje noe av det samme?

Du finner alle låtene i galleriet.

Men i Realplayer lager du en egen avspillingsliste? Når du skal spille av den, går du på RP, og "siste viste klipp" og da får du opp liste på hvilke lister og enkeltlåter som er avspilt sist.

Skrevet

Har ikke N80, men 90. kanskje noe av det samme?

Du finner alle låtene i galleriet.

Men i Realplayer lager du en egen avspillingsliste? Når du skal spille av den, går du på RP, og "siste viste klipp" og da får du opp liste på hvilke lister og enkeltlåter som er avspilt sist.

Takker for svar. Det er alltid litt pes å gjøre seg kjent med nye mobiler syns jeg. Men jeg fant ut at jeg måtte oppdattere spillelisten for å få de over fra minnekortet til spillelisten jeg fikk opp når jeg brukte hurtigtasten direkte til spilleren.

Hva man ikke får til når man bare leser bruksanvisningen

;o)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...