Gjest Gøygøy Skrevet 8. oktober 2006 Skrevet 8. oktober 2006 Om du virkelig er skikkelig pen? Er det gøy? 0 Siter
dolores83 Skrevet 8. oktober 2006 Skrevet 8. oktober 2006 Det er som en evigvarende fest med gratis alkohol. 0 Siter
Gjest Isn't she lovely.. Skrevet 8. oktober 2006 Skrevet 8. oktober 2006 Ikke noe særlig, for jeg tror at folk vil være med meg KUN fordi jeg er nydelig! Litt det samme som å være rik, en kan bli litt paranoid da og.. 0 Siter
Gjest this is a signature Skrevet 8. oktober 2006 Skrevet 8. oktober 2006 Om det er gøy å være pen?? Hva slags spørsmål er det? Det er vel ikke mer gøy å være det enn andre ting.. 0 Siter
Gjest this is a signature Skrevet 8. oktober 2006 Skrevet 8. oktober 2006 Ikke noe særlig, for jeg tror at folk vil være med meg KUN fordi jeg er nydelig! Litt det samme som å være rik, en kan bli litt paranoid da og.. Du var ikke seriøs nå, "snuppa"? Litt weird å være selverklært "nydelig"... 0 Siter
Gjest Selvtillit er en god ting Skrevet 8. oktober 2006 Skrevet 8. oktober 2006 kjempegøy Ja. Det gir ren makt. Man kan tvinne hvem man vil fra det annet kjønn, rundt lillefingeren. 0 Siter
org Skrevet 8. oktober 2006 Skrevet 8. oktober 2006 Det har jeg aldri prøvd, så det vet jeg ikke. 0 Siter
Angelica :o) Skrevet 8. oktober 2006 Skrevet 8. oktober 2006 Det er som en evigvarende fest med gratis alkohol. *LOL* 0 Siter
Lillemus Skrevet 8. oktober 2006 Skrevet 8. oktober 2006 Jeg sier som org - det har jeg aldri prøvd så det vet jeg ikke. ) Men, som Angelica sier, hva er pen? Å være kjempesminket-pen må være skrekkelig slitsomt! Å være naturlig pen er vel ikke mer moro enn å være gjennomsnittlig, er det? 0 Siter
kosen Skrevet 8. oktober 2006 Skrevet 8. oktober 2006 Ja. Det gir ren makt. Man kan tvinne hvem man vil fra det annet kjønn, rundt lillefingeren. Støtter den. 0 Siter
2469 Skrevet 8. oktober 2006 Skrevet 8. oktober 2006 Mannen min sier han syns jeg er veldig pen, og det er veldig hyggelig å høre. Men om naboen mener det samme, det aner jeg ikke. Kommer vel ann på øyet som ser om man er pen eller ei....... Og om det er gøy, det har jeg ingen formening om. 0 Siter
McLoud Skrevet 8. oktober 2006 Skrevet 8. oktober 2006 I det store og hel trives jeg med det, men jeg innrømmer at det kan være slitsomt av og til. 0 Siter
Gjest Ulvinnen Skrevet 8. oktober 2006 Skrevet 8. oktober 2006 I det store og hel trives jeg med det, men jeg innrømmer at det kan være slitsomt av og til. Det største problemet er vel når jentene flokker seg slik om deg at du ikke kommer frem? 0 Siter
McLoud Skrevet 8. oktober 2006 Skrevet 8. oktober 2006 Det største problemet er vel når jentene flokker seg slik om deg at du ikke kommer frem? Jeg har etter hvert lært meg å leve med å være penere enn de fleste. Det kan være tøft, men jeg jeg liker det. :-) 0 Siter
Gjest Ulvinnen Skrevet 8. oktober 2006 Skrevet 8. oktober 2006 Jeg har etter hvert lært meg å leve med å være penere enn de fleste. Det kan være tøft, men jeg jeg liker det. :-) Jeg er virkelig imponert over hvor godt du takler det! Der har vi andre mye å lære. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.