Gå til innhold

Er det gøy å være pen?

Anbefalte innlegg

Gjest Gøygøy
Skrevet

Om du virkelig er skikkelig pen? Er det gøy?

• Svar 42
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• McLoud

7

• MsSophie

3

• Angelica :o)

2

• KriH

1

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Det er som en evigvarende fest med gratis alkohol.

Gjest Isn't she lovely..
Skrevet

Ikke noe særlig, for jeg tror at folk vil være med meg KUN fordi jeg er nydelig! Litt det samme som å være rik, en kan bli litt paranoid da og..

Gjest this is a signature
Skrevet

Om det er gøy å være pen?? Hva slags spørsmål er det? :)

Det er vel ikke mer gøy å være det enn andre ting..

Gjest this is a signature
Skrevet

Ikke noe særlig, for jeg tror at folk vil være med meg KUN fordi jeg er nydelig! Litt det samme som å være rik, en kan bli litt paranoid da og..

Du var ikke seriøs nå, "snuppa"? ;)

Litt weird å være selverklært "nydelig"...

Gjest Selvtillit er en god ting
Skrevet

kjempegøy :)

Ja. Det gir ren makt. Man kan tvinne hvem man vil fra det annet kjønn, rundt lillefingeren.

Skrevet

Det er som en evigvarende fest med gratis alkohol.

*LOL*

Skrevet

Jeg sier som org - det har jeg aldri prøvd så det vet jeg ikke. :o)

Men, som Angelica sier, hva er pen? Å være kjempesminket-pen må være skrekkelig slitsomt! Å være naturlig pen er vel ikke mer moro enn å være gjennomsnittlig, er det?

Skrevet

Ja. Det gir ren makt. Man kan tvinne hvem man vil fra det annet kjønn, rundt lillefingeren.

Støtter den.

Skrevet

Mannen min sier han syns jeg er veldig pen, og det er veldig hyggelig å høre. Men om naboen mener det samme, det aner jeg ikke. Kommer vel ann på øyet som ser om man er pen eller ei....... Og om det er gøy, det har jeg ingen formening om.

Skrevet

I det store og hel trives jeg med det, men jeg innrømmer at det kan være slitsomt av og til.

Gjest Ulvinnen
Skrevet

I det store og hel trives jeg med det, men jeg innrømmer at det kan være slitsomt av og til.

Det største problemet er vel når jentene flokker seg slik om deg at du ikke kommer frem?

Skrevet

Det største problemet er vel når jentene flokker seg slik om deg at du ikke kommer frem?

Jeg har etter hvert lært meg å leve med å være penere enn de fleste.

Det kan være tøft, men jeg jeg liker det.

:-)

Gjest Ulvinnen
Skrevet

Jeg har etter hvert lært meg å leve med å være penere enn de fleste.

Det kan være tøft, men jeg jeg liker det.

:-)

Jeg er virkelig imponert over hvor godt du takler det! Der har vi andre mye å lære.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...