Gå til innhold

Er det gøy å være pen?

Anbefalte innlegg

Gjest trur jeg ikke
Skrevet

Har ei på jobb, som er veldig yndig, nett, feminim, søt og som person veldig åpen og hyggelig, kanskje spesielt mot menn. Hun får sinnsykt masse opmerksomhet. Menn flokker seg rundt henne, ringer henne, sender blomster osv osv, gjerene gifte menn, med gravid kone hjemme.

Det virker som menn har et behov for å se om de har sjans på ei så flott jente.

Men trur ikke det gjør henne noe mer lykkelig, hun har like store problemer som oss andre å finne mannen i sitt liv.

• Svar 42
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• McLoud

7

• MsSophie

3

• Angelica :o)

2

• KriH

1

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Helt seriøst, lurer du virkelig på det?

Nå er det vel slik at jeg fra naturens side er virkelig pen!

Men har aldri tenkt på at det kunne være gøy=0)

Å være pen er vel bare en liten del av hele meg, og å være resten av meg er iallefall ikke alltid så morsomt.

Men for å være seriøs! I ungdomstiden var det vel litt "gøy" å være pen. Mye oppmerksomhet fra det annet kjønn osv. Men der stopper det!

Resten av meg har nok litt andre ting å tenke på pr i dag! Utseendet betyr ikke så mye som du tror.

Egentlig er det litt herkete av og til, for det blir liksom stilt litt krav til deg om at du skal ta deg så godt ut _hele tiden_

Skrevet

Jeg er virkelig imponert over hvor godt du takler det! Der har vi andre mye å lære.

Kanskje jeg burde begynne å kjøre kurs for å spe på intekten litt?

:-)

Skrevet

Har ikke peil, jeg er ikke skikkelig pen. Jeg ser derimot ut som et takras, det er veldig morsomt siden folk ler hele tiden.

Skrevet

Har ikke peil, jeg er ikke skikkelig pen. Jeg ser derimot ut som et takras, det er veldig morsomt siden folk ler hele tiden.

Nei nå får du gi deg.

Hehe... Tøysedamen.

Skrevet

Helt seriøst, lurer du virkelig på det?

Nå er det vel slik at jeg fra naturens side er virkelig pen!

Men har aldri tenkt på at det kunne være gøy=0)

Å være pen er vel bare en liten del av hele meg, og å være resten av meg er iallefall ikke alltid så morsomt.

Men for å være seriøs! I ungdomstiden var det vel litt "gøy" å være pen. Mye oppmerksomhet fra det annet kjønn osv. Men der stopper det!

Resten av meg har nok litt andre ting å tenke på pr i dag! Utseendet betyr ikke så mye som du tror.

Egentlig er det litt herkete av og til, for det blir liksom stilt litt krav til deg om at du skal ta deg så godt ut _hele tiden_

Mjau

Skrevet

Tull og tøys.

Skrevet

Mjau

Du Mcloud begynner nesten å bli like så slitsom som den du mener å avsløre..

Skrevet

Du Mcloud begynner nesten å bli like så slitsom som den du mener å avsløre..

Mjau

Gjest Ulvinnen
Skrevet

Kanskje jeg burde begynne å kjøre kurs for å spe på intekten litt?

:-)

En god ide'!

Jeg melder meg på med en gang :)

Skrevet

Nei nå får du gi deg.

Hehe... Tøysedamen.

....okay, så kødda jeg litt da:)

Skrevet

eh.. he he... Hallo.

La oss sid et slik at dersom jeg mot formodning skulle være interessert i å høre hva du mener om meg, så sender jeg et rekomandert brev.

Ikke sitt oppe og vent på det.

Skrevet

Tull og tøys.

Fjollete spørsmål for fjollete svar:)

Skrevet

La oss sid et slik at dersom jeg mot formodning skulle være interessert i å høre hva du mener om meg, så sender jeg et rekomandert brev.

Ikke sitt oppe og vent på det.

jøss, hva går det av deg.

ylvali1365381015
Skrevet

ja. om ikke direkte gøy, så utvilsomt

behagelig. ;-)

Gjest heffalumpen
Skrevet

Andre damer blir misunnelige, det kan være plagsomt. Selv om man ikke er så SKREKKELIG pen.

Menn som er pene, har for lett drag på damene, og kan bli litt usympatiske og selvopptatte.

..det var noen tanker omkring dette.

Gjest abrahamsen
Skrevet

Jeg syns det er litt slitsomt å være så vanvittig pen som jeg er. Alle snur seg etter meg og vil gjerne være venn med meg. Mannfolka sikler når de ser meg og det er litt ekkelt.

Nei, jeg skulle virkelig ønske at jeg ikke var så perfekt som jeg faktisk er.

Gjest Flystripa
Skrevet

Veldig gøy ;o) Kan jo nesten bli litt plagsomt til tider... *kremt*

Skrevet

Jeg ler og ler hele dagen jeg, så pen som jeg er! Ha Ha Ha

Smil til verden.... og verden ler av deg ;-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...