Gjest snulletutten Skrevet 8. oktober 2006 Skrevet 8. oktober 2006 er bra å ha om sommeren, men reduseres beskyttelsen om man bader med den i klorvann? 0 Siter
NeaNoor Skrevet 8. oktober 2006 Skrevet 8. oktober 2006 Badedrakt med solfaktor? Hva i vide verden er det? Man blir da uansett ikke brent under badedrakten?! 0 Siter
Mary Poppins Skrevet 8. oktober 2006 Skrevet 8. oktober 2006 Hva i all verdens land og riker skal man med en badedrakt med solfaktor? Det må da være en rimelig dum oppfinnelse? 0 Siter
Gjest snulletutten Skrevet 8. oktober 2006 Skrevet 8. oktober 2006 Badedrakt med solfaktor? Hva i vide verden er det? Man blir da uansett ikke brent under badedrakten?! Neida, det er en drakt med lange armer, og ben ned til kneet med solfaktor, for barn, altså!! 0 Siter
Lillemus Skrevet 8. oktober 2006 Skrevet 8. oktober 2006 Neida, det er en drakt med lange armer, og ben ned til kneet med solfaktor, for barn, altså!! Jeg hadde aldri fått mine barn til å gå med sånt, de elsker å være nakne eller bare i en liten badebukse/vanlig badedrak om sommeren. 0 Siter
Åsemor Skrevet 8. oktober 2006 Skrevet 8. oktober 2006 Badedrakt med solfaktor? Hva i vide verden er det? Man blir da uansett ikke brent under badedrakten?! Joda, man kan gjerne bli brent gjennom klær. 0 Siter
KriH Skrevet 9. oktober 2006 Skrevet 9. oktober 2006 Jeg hadde aldri fått mine barn til å gå med sånt, de elsker å være nakne eller bare i en liten badebukse/vanlig badedrak om sommeren. Jeg har også en sønn som elsker å gå naken om sommeren og som virkelig tåler solen bra (han blir mulatt;) MEN tenkt på de stakkarsene som blir brent bare de går ut i sola, da er jo dette en genial idè...med badedrakt (og da mener jeg hel drakt) med solfaktor... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.