NeaNoor Skrevet 8. oktober 2006 Skrevet 8. oktober 2006 Tydelig at brunkrem og olje gjør at musklene gjør noe med en ellers heller pinglete kropp. ;-) http://tinyurl.com/qd9rk 0 Siter
Gjest togli Skrevet 8. oktober 2006 Skrevet 8. oktober 2006 Gubban! Det tok faktisk litt tid før jeg skjønte at disse to ikke var fullt så veltrente som de to "ekte"kroppsbyggerne... Til sommeren får jeg vel utstyre meg med masse olje og brunkrem på badestranda ;-) 0 Siter
Lillemus Skrevet 8. oktober 2006 Skrevet 8. oktober 2006 Men Thomas og Harald er jo mye finere enn de andre to muskelbuntene der da! ) 0 Siter
Gjest mij Skrevet 8. oktober 2006 Skrevet 8. oktober 2006 Ha ha! Har egentlig ikke så vanvittig sansen for de to karene der, men dette var bare utrolig bra! ) 0 Siter
filiokus81 Skrevet 8. oktober 2006 Skrevet 8. oktober 2006 HAHA! Jeg ler meg ihjel av de to der ) 0 Siter
Gjest abrahamsen Skrevet 8. oktober 2006 Skrevet 8. oktober 2006 Men Thomas og Harald er jo mye finere enn de andre to muskelbuntene der da! ) Enig! 0 Siter
Gemini Skrevet 8. oktober 2006 Skrevet 8. oktober 2006 Men Thomas og Harald er jo mye finere enn de andre to muskelbuntene der da! ) Helt enig! :-) 0 Siter
Goliath Skrevet 9. oktober 2006 Skrevet 9. oktober 2006 he-he....de gutta vet å "by på seg selv". Har sansen for den "rivaliseringen"/konkurransen de hele tiden har med hverandre. Sjenerte er de i hvert fall ikke:-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.