Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Når alt er dritt, du blir invitert til veninner som du i øyeblikket kunne ønske du ikke hadde. Du har ingen unnskyldning for å heller velge sofaen, du er dritt lei av å høre hvor dritt det er på jobbene deres og hvor fantastisk det er å vere gravid og hvor deilig det er å trene. Du er uenig i alt de sier men vet ikke hvorfor. Og du vet at dersom du går og legger deg nå er det mandag når du vokner.

Hva gjør du da?

Skrevet

Du går å legger deg. Bedre med ei god natt søvn enn å sitte å erge seg over folk

Skrevet

Jeg tror du trenger søvn, jeg. Det pleier ofte å hjelpe når man blir i dårlig humør. Mandagen blir i hvert fall ikke bedre av å ikke være uthvilt.

Men før du legger deg, så skriver du en liste med tre ting som du ser fram til i morgen. Det trenger ikke være stort. Eksempel: Den første kaffekoppen, gåturen hjem fra jobb, et fint tv-program, en person du skal ringe og snakke med...

Så håper jeg i morgen blir en mye bedre dag :)

Gjest Ei Jinte
Skrevet

Jeg har en venninne jeg ønsket jeg ikke hadde... Jeg kastet henne på sjøen, og siden har hun ikke villet komme på besøk til meg :) like greit... Når noen ikke tar hintet, må man gå drastisk til verks, dessverre ;)

Skrevet

Jeg har en venninne jeg ønsket jeg ikke hadde... Jeg kastet henne på sjøen, og siden har hun ikke villet komme på besøk til meg :) like greit... Når noen ikke tar hintet, må man gå drastisk til verks, dessverre ;)

"Jeg kastet henne på sjøen, og siden har hun ikke villet komme på besøk til meg :)"

*LOL*

Skrevet

Jeg tror jeg hadde funnet fram Ringenes Herre-boken, satt meg godt i godstolen med et varmt pledd og en varmepute i ryggen, kanskje litt fyr i peisen, tatt meg et pent glass med rødvin i, og lest en times tid. Kanskje en varm dusj, og så i seng. Tror det hadde vært ganske deilig og egnet til å få humøret opp.

Jeg klarer ikke å gå og legge med når jeg er i skikkelig dårlig humør. Da må jeg prøve å snu sinnstemningen min først, ellers blir jeg bare liggende og vri meg i senga og ikke få sove.

Av og til hvis jeg er sur ved sengetid, tar jeg mp3-spilleren med i senga og hører på Gubben og katten eller Mamma Mø eller noe annet skikkelig teit og koselig, så sovner jeg til det istedet :-)

Litt barnslig av og til da sjø.

Gjest Venninnemorder?
Skrevet

Nei, det er vel ikke noe rart at hun ikke kommer tilbake når du kastet henne på sjøen...

Hvis hun druknet, er det klart at hun ikke kan komme...

*Fnis*

Skrevet

Jeg har ikke pistol så jeg nøyer meg med å drikke meg drita.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...