Gjest Morsk Skrevet 8. oktober 2006 Skrevet 8. oktober 2006 For klasse A er svaret nei. For klasse B er svaret komplisert. Førerkort klasse B ervervet før 2005 har T(traktor) stemplet på seg. F.o.m. 2005 kan det kun kjøres traktor inntil 3500 kg. 0 Siter
flisa Skrevet 8. oktober 2006 Skrevet 8. oktober 2006 For klasse A er svaret nei. For klasse B er svaret komplisert. Førerkort klasse B ervervet før 2005 har T(traktor) stemplet på seg. F.o.m. 2005 kan det kun kjøres traktor inntil 3500 kg. Pøh - jeg har ingen traktor på mitt B-sertifikat - som jeg fonyet den 5.5 1998....jeg har derimot en liten C1-lastebil - som har gått ut på datoen *hulke* 0 Siter
Gjest Morsk Skrevet 8. oktober 2006 Skrevet 8. oktober 2006 Pøh - jeg har ingen traktor på mitt B-sertifikat - som jeg fonyet den 5.5 1998....jeg har derimot en liten C1-lastebil - som har gått ut på datoen *hulke* He he, ingen grunn til å hulke, jeg var nemlig litt upresis. På dagens førerkort vil det stå T hvis du skulle miste det og trenge nytt. Så det er bare å oppsøke nærmeste bonde og ta en skikkelig rånetur rundt både byen og bygda:) 0 Siter
flisa Skrevet 8. oktober 2006 Skrevet 8. oktober 2006 He he, ingen grunn til å hulke, jeg var nemlig litt upresis. På dagens førerkort vil det stå T hvis du skulle miste det og trenge nytt. Så det er bare å oppsøke nærmeste bonde og ta en skikkelig rånetur rundt både byen og bygda:) Ikke det at jeg vil ha det da....:-) 0 Siter
Lillemus Skrevet 9. oktober 2006 Skrevet 9. oktober 2006 Du kan kjøre traktor med billappen ja. ) Er du 16-17 år og ikke har billappen kan du ta egen traktorlapp, men det er visst endringer på tapeten tror jeg. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.