Gå til innhold

Ditt beste slagord?

Anbefalte innlegg

Gjest Langeles
Skrevet

Hva er ditt favoritt ordtak??? eller vet du om noen fine?

Skrevet

"Alla dessa dagar som kom och gick, inte visste jag att det var livet." (Stig Johansson)

"Use what talents you possess: the woods would be very silent if no birds sang there except those that sang best." (Henry Van Dyke)

"Enhver idiot kan skrive, men bare den kloke vet hva han skal stryke." (Rabbi Israel Salanter ) - gjelder for mer enn å skrive bøker, synes jeg.. ;)

Skrevet

Den frygt der røver manges ro, frygten om hva folk vil tro, er det kun at svare til,

at folk må tro hva faen de vil.

Skrevet

"Å våge er å miste fotfestet en stund. Å ikke våge er å miste seg selv"

Skrevet

Den frygt der røver manges ro, frygten om hva folk vil tro, er det kun at svare til,

at folk må tro hva faen de vil.

..og det er Piet Hein. Husk kilde. ;o)

Gjest Ulvinnen
Skrevet

"Alla dessa dagar som kom och gick, inte visste jag att det var livet." (Stig Johansson)

"Use what talents you possess: the woods would be very silent if no birds sang there except those that sang best." (Henry Van Dyke)

"Enhver idiot kan skrive, men bare den kloke vet hva han skal stryke." (Rabbi Israel Salanter ) - gjelder for mer enn å skrive bøker, synes jeg.. ;)

Den siste der passer godt for dol i disse dager.

Hadde flere klart å se hva de burde stryke, så hadde jobben til webmaster blitt enklere :-)

Skrevet

Tja, kommer ann på dagen:

"I wanna have my kicks before the whole shithouse goes up in flames" - typisk når jeg er irritert og fandenivoldsk

"Courage is not the absence of fear, but triumph over it" - når jeg er i det dypere hjørnet

"It takes a fool to remain sane" - når ting er litt på styr

eller:

"Wether it's God or the bomb, it's just the same - it's only fear under another name" - når jeg er litt oppgitt.

Gjest Signert
Skrevet

Det finnes ikke kjærlighet uten galskap. Merker det nå:)

Skrevet

Den siste der passer godt for dol i disse dager.

Hadde flere klart å se hva de burde stryke, så hadde jobben til webmaster blitt enklere :-)

lev livet mens du har det;)

Skrevet

Tro, håp og kjærlighet og størst blant dem er kjærligheten!

Skrevet

Ikke akkurat _ordtak_ kanskje, men en fin ting å tenke på:

Dagen i dag

Er en merkelig dag:

Den er din!

Dagen i går slapp deg ut av hendene

Den kan ikke få annet innhold

enn det du alt har gitt den.

Dagen i morgen har du ikke noe løfte på

Du vet ikke om du kan regne med

Å råde over den

Dagen i dag er det eneste

du kan være sikker på

Den kan du fylle med hva du vil

- benytt deg av det!

I dag kan du glede et menneske

I dag kan du hjelpe en annen

I dag kan du leve slik

At noen i kveld er glad du er til

Dagen i dag er en betydningsfull dag

DEN ER DIN!!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...