Gjest Langeles Skrevet 8. oktober 2006 Skrevet 8. oktober 2006 Hva er ditt favoritt ordtak??? eller vet du om noen fine? 0 Siter
birdie Skrevet 8. oktober 2006 Skrevet 8. oktober 2006 "Alla dessa dagar som kom och gick, inte visste jag att det var livet." (Stig Johansson) "Use what talents you possess: the woods would be very silent if no birds sang there except those that sang best." (Henry Van Dyke) "Enhver idiot kan skrive, men bare den kloke vet hva han skal stryke." (Rabbi Israel Salanter ) - gjelder for mer enn å skrive bøker, synes jeg.. 0 Siter
tula Skrevet 9. oktober 2006 Skrevet 9. oktober 2006 Den frygt der røver manges ro, frygten om hva folk vil tro, er det kun at svare til, at folk må tro hva faen de vil. 0 Siter
Gjest Henja Skrevet 9. oktober 2006 Skrevet 9. oktober 2006 "Å våge er å miste fotfestet en stund. Å ikke våge er å miste seg selv" 0 Siter
Mrs. Wallace Skrevet 9. oktober 2006 Skrevet 9. oktober 2006 Den frygt der røver manges ro, frygten om hva folk vil tro, er det kun at svare til, at folk må tro hva faen de vil. ..og det er Piet Hein. Husk kilde. ;o) 0 Siter
Gjest Ulvinnen Skrevet 9. oktober 2006 Skrevet 9. oktober 2006 "Alla dessa dagar som kom och gick, inte visste jag att det var livet." (Stig Johansson) "Use what talents you possess: the woods would be very silent if no birds sang there except those that sang best." (Henry Van Dyke) "Enhver idiot kan skrive, men bare den kloke vet hva han skal stryke." (Rabbi Israel Salanter ) - gjelder for mer enn å skrive bøker, synes jeg.. Den siste der passer godt for dol i disse dager. Hadde flere klart å se hva de burde stryke, så hadde jobben til webmaster blitt enklere :-) 0 Siter
Nikki Skrevet 9. oktober 2006 Skrevet 9. oktober 2006 Tja, kommer ann på dagen: "I wanna have my kicks before the whole shithouse goes up in flames" - typisk når jeg er irritert og fandenivoldsk "Courage is not the absence of fear, but triumph over it" - når jeg er i det dypere hjørnet "It takes a fool to remain sane" - når ting er litt på styr eller: "Wether it's God or the bomb, it's just the same - it's only fear under another name" - når jeg er litt oppgitt. 0 Siter
Gjest Signert Skrevet 9. oktober 2006 Skrevet 9. oktober 2006 Det finnes ikke kjærlighet uten galskap. Merker det nå 0 Siter
tingeling-79 Skrevet 9. oktober 2006 Skrevet 9. oktober 2006 Den siste der passer godt for dol i disse dager. Hadde flere klart å se hva de burde stryke, så hadde jobben til webmaster blitt enklere :-) lev livet mens du har det;) 0 Siter
hidi Skrevet 9. oktober 2006 Skrevet 9. oktober 2006 Tro, håp og kjærlighet og størst blant dem er kjærligheten! 0 Siter
Patsi Skrevet 9. oktober 2006 Skrevet 9. oktober 2006 Ikke akkurat _ordtak_ kanskje, men en fin ting å tenke på: Dagen i dag Er en merkelig dag: Den er din! Dagen i går slapp deg ut av hendene Den kan ikke få annet innhold enn det du alt har gitt den. Dagen i morgen har du ikke noe løfte på Du vet ikke om du kan regne med Å råde over den Dagen i dag er det eneste du kan være sikker på Den kan du fylle med hva du vil - benytt deg av det! I dag kan du glede et menneske I dag kan du hjelpe en annen I dag kan du leve slik At noen i kveld er glad du er til Dagen i dag er en betydningsfull dag DEN ER DIN!! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.