flisa Skrevet 8. oktober 2006 Skrevet 8. oktober 2006 Gudameg - hun flørter med oss via skjermen uten at hun er velkommen.....Følelsen av å bli flørtet med - om man er spik edru og man møter ei i gangen på et utsted som viser deg tunga si og tror hun er SÅ festlig og morsom. *grøss* (ser på reprise av God Kveld Norge) 0 Siter
Gjest nattrangelern Skrevet 8. oktober 2006 Skrevet 8. oktober 2006 Hysj,tror ikke det er lurt å skrive sånt anonymt om navngitte kjendiser, minnes W.D.saken. Jeg synes ikke det er galt altså, men du vet*** 0 Siter
Gjest clamp Skrevet 9. oktober 2006 Skrevet 9. oktober 2006 Uff...hun er fæl. Bare tragisk, og overhodet ikke morsom. Med så stort og ekkelt jeg-fokus kan man aldri lykkes. Det har hun da heller ikke gjort. 0 Siter
flisa Skrevet 9. oktober 2006 Forfatter Skrevet 9. oktober 2006 Hysj,tror ikke det er lurt å skrive sånt anonymt om navngitte kjendiser, minnes W.D.saken. Jeg synes ikke det er galt altså, men du vet*** Hun lever og må tåle det. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.