Gå til innhold

Noen som har denne? Microsoft IntelliMouse Explorer 3.0

Anbefalte innlegg

Gjest streker paa veggen..!
Skrevet

http://www.xd.no/aspx/produkt/prdinfovnet.aspx?plid=70657

Åssen er scroll KNAPPEN (når du trykker ned på scrollen) ?

Må du presse ganske hardt ned, eller går den lett/fort ned?

Har en explorer 4.0 nå som jeg hater pga scroll knappen; som må presses ganske hardt ned, føles litt mere ut som en BRYTER og trykke ned på den enn en knapp.

Hadde en explorer 3.0 før, men den på bildet der ser ut som det er en annen variant en det jeg hadde før, så usikker ;o

Skrevet

"Microsoft IntelliMouse Explorer 3.0 PS2/USB for 32-bit Windows and Macintosh Kommer 26 oktober"

Kommer den på markedet i Norge 26. Oktober kan neppe så mange svare deg på hvodan den er allerede nå.

Skrevet

"Microsoft IntelliMouse Explorer 3.0 PS2/USB for 32-bit Windows and Macintosh Kommer 26 oktober"

Kommer den på markedet i Norge 26. Oktober kan neppe så mange svare deg på hvodan den er allerede nå.

hehe, hvor fikk du det fra?

Det er en gammel mys type ;)

Skrevet

hehe, hvor fikk du det fra?

Det er en gammel mys type ;)

"hehe, hvor fikk du det fra?"

Det sto i linken, hvor tror du jeg hadde det som sto innenfor "" i innlegget mitt fra?

"Det er en gammel mys type ;)"

Javel.

Skrevet

"hehe, hvor fikk du det fra?"

Det sto i linken, hvor tror du jeg hadde det som sto innenfor "" i innlegget mitt fra?

"Det er en gammel mys type ;)"

Javel.

Ahh, der ser jeg det, leste ikke det der jeg.

Nei, det må være for i fjord eller leeenge siden også har de bare glemt og fjerne det igjen ;)

i think...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...