NeaNoor Skrevet 9. oktober 2006 Skrevet 9. oktober 2006 Jeg har en mobiltelefon som en gang i tiden var knyttet til et Telenor-abonnement. Men dette er to år siden, så da skulle det ikke ha noe å si hvilket SIM-kort jeg putter inn nå. Men når jeg gjør det, får jeg bare beskjed om å putte inn riktig SIM-kort. Møkk. Men i allefall, hvordan får man åpnet? Synes noen her sa en gang at man skulle skrive inn en kode på Telenors sider? 0 Siter
Osiris Skrevet 9. oktober 2006 Skrevet 9. oktober 2006 Ta kontakt med Telenormobil, eller velg den enkle løsningen på unlock.no 0 Siter
tula Skrevet 9. oktober 2006 Skrevet 9. oktober 2006 Du ringer Telenor, gir dem imei-nummeret på telefonen, så får du en kode av Telenor som du bruker til å låse opp telefonen. Tror du kan gjøre det på telenor.no også 0 Siter
Gjest eks-telenorkunde Skrevet 9. oktober 2006 Skrevet 9. oktober 2006 Her gjør du det http://telenormobil.no/kundeservice/operatorlas/operatorlas.tnm du trenger ikke ringe, dette fikser du selv. 0 Siter
Piraye Skrevet 9. oktober 2006 Skrevet 9. oktober 2006 Dog ikke hopp i taket i entusiasme. Jeg fikk ikke låst opp på nett fordi tlf var så gammel, så jeg måtte ringe og det tok 2-3 uker for de å få åpna den jævla tlf! Aldri mer telenor. 0 Siter
NeaNoor Skrevet 9. oktober 2006 Forfatter Skrevet 9. oktober 2006 Dog ikke hopp i taket i entusiasme. Jeg fikk ikke låst opp på nett fordi tlf var så gammel, så jeg måtte ringe og det tok 2-3 uker for de å få åpna den jævla tlf! Aldri mer telenor. Jeg fikk låst den opp. Har ikke prøvd å sette SIM-kortet i, men. Er ei venninne som skal låne den. 0 Siter
Piraye Skrevet 9. oktober 2006 Skrevet 9. oktober 2006 Jeg fikk låst den opp. Har ikke prøvd å sette SIM-kortet i, men. Er ei venninne som skal låne den. Så flott! 0 Siter
flisa Skrevet 9. oktober 2006 Skrevet 9. oktober 2006 Så flott! Jeg ringte en sånn Telenorbutikk -og han geleidet meg gjennom det på telefon. 0 Siter
Piraye Skrevet 9. oktober 2006 Skrevet 9. oktober 2006 Jeg ringte en sånn Telenorbutikk -og han geleidet meg gjennom det på telefon. Er jo ikke vanskelig å ÅPNE telefonen, det var den forbanna koden de ikke greide å finne tak i! 0 Siter
flisa Skrevet 9. oktober 2006 Skrevet 9. oktober 2006 Er jo ikke vanskelig å ÅPNE telefonen, det var den forbanna koden de ikke greide å finne tak i! ååååååååååå ;D 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.