Gå til innhold

Hvilken bok leser du nå?

Anbefalte innlegg

Gjest Leseløven
Skrevet

Jeg leser Pasienten som kurerte terapeuten sin

Gjest KariKruskakli
Skrevet

Jeg leser Drømmen om Ameria.

Husker ikke hva forfatteren heter akkurat nå, men jeg tror hun heter Torill Brekke.

Skrevet

"Mannen som elsket Yngve" av Tore Renberg.

Det er som en tidsreise for oss på samme alder som forfatteren. Herlig.

Skrevet

Jeg leser Drømmen om Ameria.

Husker ikke hva forfatteren heter akkurat nå, men jeg tror hun heter Torill Brekke.

Den siste til Nick Hornby. Boka ligger ikke her, og jeg husker ikke hva den heter.

Handler om fire personer som alle sammen har tenk å ta livet av seg ved å hoppe ut fra akkurat samme tak akkurat samme natten. (De hopper ikke).

:)

Skrevet

Den siste til Nick Hornby. Boka ligger ikke her, og jeg husker ikke hva den heter.

Handler om fire personer som alle sammen har tenk å ta livet av seg ved å hoppe ut fra akkurat samme tak akkurat samme natten. (De hopper ikke).

:)

"Fritt fall", heter den.

candyqueen_83
Skrevet

det er så bra med disse boktrådene her. Er veldig glad i å lese så har oppe internettsidene til biblioteket her og legger tipsene deres i huskelista :) Har masse bøker å lese fremover :)

Er akkurat ferdig med De beste blant oss-Helene Uri.

Syns den var helt grei bare. Ikke veldig spennende,gripende,morsom eller noe. Går fort å lese i gjennom. :P

Gjest Elextra
Skrevet

det er så bra med disse boktrådene her. Er veldig glad i å lese så har oppe internettsidene til biblioteket her og legger tipsene deres i huskelista :) Har masse bøker å lese fremover :)

Er akkurat ferdig med De beste blant oss-Helene Uri.

Syns den var helt grei bare. Ikke veldig spennende,gripende,morsom eller noe. Går fort å lese i gjennom. :P

Enig, synes Uris bok var litt oppskrytt. Personskildringene var lite troverdige på en måte, i hvertfall berørte de meg i svært liten grad.

candyqueen_83
Skrevet

Enig, synes Uris bok var litt oppskrytt. Personskildringene var lite troverdige på en måte, i hvertfall berørte de meg i svært liten grad.

Veldig oppskrytt. På biblioteket er det laaaang venteliste på denne boka og bare 14 dagers lånetid pga det. Jeg hadde hvertfall ikke anbefalt den.

Gjest gosengosen
Skrevet

"Mannen som elsket Yngve" av Tore Renberg.

Det er som en tidsreise for oss på samme alder som forfatteren. Herlig.

Enig :) Og når en har vokst opp i stamme strøket og gått parallellt på skolen med forfatteren (=Yngve), så blir boken bare enda mer fasinerende å lese.

candyqueen_83
Skrevet

Menn som hater kvinner.

uff,den var kjedelig. Kom ikke så veldig langt jeg da, før jeg gikk lei. Kanskje den var bedre lenger ut i boka

laguna1365380434
Skrevet

Akkurat nå vekslel-leser jeg i en tung sak som heter USA - folkets historie (som ikke går ned i ett stykke!) og SOS jeeves, som er av en litt mere lettlesbar karakter.

:-)

Skrevet

uff,den var kjedelig. Kom ikke så veldig langt jeg da, før jeg gikk lei. Kanskje den var bedre lenger ut i boka

Den er jo DRIIIITspennende! Masse ekle, groteske syke ting!

Gjest heffalumpen
Skrevet

Menn som hater kvinner.

ikke den gamle med "...og kvinner som elsker dem" ??

Gjest heffalumpen
Skrevet

Flere, men ingen som er verdt å anbefale dessverre. Fin tråd uansett!

candyqueen_83
Skrevet

Den er jo DRIIIITspennende! Masse ekle, groteske syke ting!

Kanskje jeg ga opp for tidlig? Får se om jeg låner den på nytt :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...