flisa Skrevet 9. oktober 2006 Skrevet 9. oktober 2006 ikke den gamle med "...og kvinner som elsker dem" ?? Nei -dette er hardbarket svensk krim. 0 Siter
Gjest Calóni Skrevet 9. oktober 2006 Skrevet 9. oktober 2006 Jeg forsøker å komme meg igjennom Ringenes herre for første gang. Har skaffet den på lydbok, for jeg tror det blir lettere å få kommet gjennom hele enn om jeg er avhengig av tid til å sitte ned og lese. Men jeg lurer litt på om jeg ikke burde hørt den på norsk i stedet, for jeg synes den er litt tung å få med seg. Sånn sett litt negativt med lydbok, for det er liksom ikke bare å lese avsnittet om igjen noen ganger om det var vanskelig å få med seg. Forøvrig leste jeg akkurat Anne-Kat. Hærlands Krig, fred, religion og politikk..eller...det var i allfall noe sånt den het. Den var kjempemorsom! Satt og humret for meg selv. 0 Siter
Gjest heffalumpen Skrevet 9. oktober 2006 Skrevet 9. oktober 2006 Nei -dette er hardbarket svensk krim. OK - forfatter? - husker du det? 0 Siter
Gjest girasol Skrevet 9. oktober 2006 Skrevet 9. oktober 2006 Jeg er nettopp ferdig med "Alle mine triste horer" av G.G.Márquez, og skal ta fatt på Ibsen-samlinga jeg lenge har tenkt å lese på nytt igjen. 0 Siter
jubalong70 Skrevet 9. oktober 2006 Skrevet 9. oktober 2006 JEg leser "The secret life of bees" 0 Siter
flisa Skrevet 9. oktober 2006 Skrevet 9. oktober 2006 OK - forfatter? - husker du det? Stieg Larsson http://images.google.no/images?svnum=10&hl=no&lr=&q=stieg+larsson Han er død 0 Siter
Gjest flisa - anonym for anledningen Skrevet 9. oktober 2006 Skrevet 9. oktober 2006 "mannen som dret i vareheisen" av Knut Væra ;p 0 Siter
gutt23 Skrevet 9. oktober 2006 Skrevet 9. oktober 2006 "Mannen som elsket Yngve" av Tore Renberg. Det er som en tidsreise for oss på samme alder som forfatteren. Herlig. det er den eneste boken jeg begynte å gråte av... På flyet hjem fra syden.. snufs 0 Siter
Gjest Princess Peach Skrevet 9. oktober 2006 Skrevet 9. oktober 2006 "Mannen som elsket Yngve" av Tore Renberg. Det er som en tidsreise for oss på samme alder som forfatteren. Herlig. Jeg storkoste meg med den boka jeg også, selv om jeg er bittelitt yngre enn forfatteren. Kjente meg igjen i mye, ja. 0 Siter
Gjest heffalumpen Skrevet 9. oktober 2006 Skrevet 9. oktober 2006 Stieg Larsson http://images.google.no/images?svnum=10&hl=no&lr=&q=stieg+larsson Han er død Synd han døde så ung! 0 Siter
Gjest heffalumpen Skrevet 9. oktober 2006 Skrevet 9. oktober 2006 JEg leser "The secret life of bees" den leste jeg i sommer. kose-bok ) 0 Siter
Gjest eljo Skrevet 9. oktober 2006 Skrevet 9. oktober 2006 harry potter and the goblet of fire 0 Siter
muriel Skrevet 9. oktober 2006 Skrevet 9. oktober 2006 "I wish for you a beautiful life" - koreanske mødres brev til sine bortadopterte sønner og døtre. Når jeg griner for jævlig av den, leser jeg "Sprengeren" av Liza Marklund. 0 Siter
GoodTimes Skrevet 9. oktober 2006 Skrevet 9. oktober 2006 "Fritt fall", heter den. Det var det, ja. 0 Siter
jubalong70 Skrevet 9. oktober 2006 Skrevet 9. oktober 2006 den leste jeg i sommer. kose-bok ) Ja, jeg koser meg også med den. 0 Siter
Lisabeth Skrevet 10. oktober 2006 Skrevet 10. oktober 2006 "Mannen som elsket Yngve" av Tore Renberg. Det er som en tidsreise for oss på samme alder som forfatteren. Herlig. Veldig bra. Og "Kompani Orheim" likte jeg enda bedre. Jeg bittelitt eldre enn forfatteren, men kjente meg så absolutt igjen i miljøbeskrivelsene. Neste bok på leselista mi er den nye boka til Renberg. Har du lest den? 0 Siter
Mrs. Wallace Skrevet 10. oktober 2006 Skrevet 10. oktober 2006 Veldig bra. Og "Kompani Orheim" likte jeg enda bedre. Jeg bittelitt eldre enn forfatteren, men kjente meg så absolutt igjen i miljøbeskrivelsene. Neste bok på leselista mi er den nye boka til Renberg. Har du lest den? Nei, dette var den første Renberg-boka mi. Men absolutt ikke den siste! ) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.