Gå til innhold

Hvilken bok leser du nå?

Anbefalte innlegg

Skrevet

ikke den gamle med "...og kvinner som elsker dem" ??

Nei -dette er hardbarket svensk krim.

Gjest Calóni
Skrevet

Jeg forsøker å komme meg igjennom Ringenes herre for første gang. Har skaffet den på lydbok, for jeg tror det blir lettere å få kommet gjennom hele enn om jeg er avhengig av tid til å sitte ned og lese. Men jeg lurer litt på om jeg ikke burde hørt den på norsk i stedet, for jeg synes den er litt tung å få med seg. Sånn sett litt negativt med lydbok, for det er liksom ikke bare å lese avsnittet om igjen noen ganger om det var vanskelig å få med seg.

Forøvrig leste jeg akkurat Anne-Kat. Hærlands Krig, fred, religion og politikk..eller...det var i allfall noe sånt den het. Den var kjempemorsom! Satt og humret for meg selv.

Gjest heffalumpen
Skrevet

Nei -dette er hardbarket svensk krim.

OK - forfatter? - husker du det?

Gjest girasol
Skrevet

Jeg er nettopp ferdig med "Alle mine triste horer" av G.G.Márquez, og skal ta fatt på Ibsen-samlinga jeg lenge har tenkt å lese på nytt igjen.

Gjest flisa - anonym for anledningen
Skrevet

"mannen som dret i vareheisen" av Knut Væra

;p

Skrevet

"Mannen som elsket Yngve" av Tore Renberg.

Det er som en tidsreise for oss på samme alder som forfatteren. Herlig.

det er den eneste boken jeg begynte å gråte av... På flyet hjem fra syden.. snufs

Gjest Princess Peach
Skrevet

Jeg storkoste meg med den boka jeg også, selv om jeg er bittelitt yngre enn forfatteren. Kjente meg igjen i mye, ja. :)

Gjest heffalumpen
Skrevet

JEg leser "The secret life of bees"

den leste jeg i sommer. kose-bok :))

Skrevet

"I wish for you a beautiful life" - koreanske mødres brev til sine bortadopterte sønner og døtre.

Når jeg griner for jævlig av den, leser jeg "Sprengeren" av Liza Marklund.

Skrevet

den leste jeg i sommer. kose-bok :))

Ja, jeg koser meg også med den.

Skrevet

Veldig bra. Og "Kompani Orheim" likte jeg enda bedre. Jeg bittelitt eldre enn forfatteren, men kjente meg så absolutt igjen i miljøbeskrivelsene. Neste bok på leselista mi er den nye boka til Renberg. Har du lest den?

Skrevet

Veldig bra. Og "Kompani Orheim" likte jeg enda bedre. Jeg bittelitt eldre enn forfatteren, men kjente meg så absolutt igjen i miljøbeskrivelsene. Neste bok på leselista mi er den nye boka til Renberg. Har du lest den?

Nei, dette var den første Renberg-boka mi. Men absolutt ikke den siste! :o)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...