nick Skrevet 9. oktober 2006 Skrevet 9. oktober 2006 og de tar tilbake med den andre. "Ønsker å jevne ut prisenforskjellen mellom besin og diesel". My ass! http://n24.no/makro-og-politikk/article1488113.ece#VG 0 Siter
flisa Skrevet 9. oktober 2006 Skrevet 9. oktober 2006 Ja, jeg så det -er helt deppa her jeg. Jeg tror jeg HATER denne regjeringa. 0 Siter
Gjest upålitelige Skrevet 9. oktober 2006 Skrevet 9. oktober 2006 Mener jeg leste ett sted at de også skulle legge på en avgift på dieselbiler ..... Nei, de er så upålitelige disse forbanna politikerene at fysj. 0 Siter
Goliath Skrevet 9. oktober 2006 Skrevet 9. oktober 2006 Det eneste som er forutsigbart med denne regjeringen, er at de ikke gir uten først å ha tatt - og da helst på en slik måte at endringen kun blir kosmetisk. For da kan de slå seg på brystet og fortelle om alt det "gode" de har gjort, og "glemme" den andre siden av det. Og så naive som norske velgere ser ut til å være, så ville det ikke overraske meg om de også lykkes til en viss grad med det.... 0 Siter
Gjest en kommentar Skrevet 10. oktober 2006 Skrevet 10. oktober 2006 Litt filosofisk nå: ingen regjering kan greie å gi noe mer til folket enn de har tatt. Men noen regjeringer (som denne) tar mer fra folket den de gir. Det vil si at de øker skatter og avgifter. Og sløser bort mye på slikt som ikke gir mer velferd eller økonomisk vekst. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.