Gjest fred være med deg Jan Werner Skrevet 9. oktober 2006 Skrevet 9. oktober 2006 nå kl. ett, tenner et lys samtidig jeg 0 Siter
Gjest fred over ditt minne Jan Werner Skrevet 9. oktober 2006 Skrevet 9. oktober 2006 Hvorfor det? http://www.side2.no/kjendis/article764416.ece 0 Siter
Gjest nanonym Skrevet 9. oktober 2006 Skrevet 9. oktober 2006 Jeg syntes det er veldig synd når et så ungt menneske dør. MEN jeg greier ikke sørge over en person hverken kjenner eller har møtt.. Håper at JW nå kan få hvile i fred etter begravelsen og at vi andre slipper å se mer om han på forsiden av VG! Det skjer da andre ting i verden, se feks da JW døde styrtet et fly med over 150 passasjerer og hva sto på forsiden?..... Hilsen en som er lei av å høre om JW 0 Siter
Gjest fred over ditt minne Jan Werner Skrevet 9. oktober 2006 Skrevet 9. oktober 2006 Jeg syntes det er veldig synd når et så ungt menneske dør. MEN jeg greier ikke sørge over en person hverken kjenner eller har møtt.. Håper at JW nå kan få hvile i fred etter begravelsen og at vi andre slipper å se mer om han på forsiden av VG! Det skjer da andre ting i verden, se feks da JW døde styrtet et fly med over 150 passasjerer og hva sto på forsiden?..... Hilsen en som er lei av å høre om JW Du føler jo at du kjenner de litt, JW hadde et ansikt vi "kjente", dvs, jeg gjorde det iallefall. Husker da Prinsesse Di ble drept i 1997, syns det var grusomt også jeg. De 150 personene som datt ned i Brasil hadde jeg absolutt ingen kjennskap til. 0 Siter
Gjest nanonym Skrevet 9. oktober 2006 Skrevet 9. oktober 2006 Du føler jo at du kjenner de litt, JW hadde et ansikt vi "kjente", dvs, jeg gjorde det iallefall. Husker da Prinsesse Di ble drept i 1997, syns det var grusomt også jeg. De 150 personene som datt ned i Brasil hadde jeg absolutt ingen kjennskap til. Joda, Prinsesse Di, "sørget" jeg også over, men jeg syntes hun kom i en annen klasse en JW.... Men det har kanskje med typen å gjøre.... JW var litt femi og kvalm... Syntes JEG da... 0 Siter
4barns mor-77 Skrevet 9. oktober 2006 Skrevet 9. oktober 2006 Joda, Prinsesse Di, "sørget" jeg også over, men jeg syntes hun kom i en annen klasse en JW.... Men det har kanskje med typen å gjøre.... JW var litt femi og kvalm... Syntes JEG da... Hva er nå så galt med at han var femi da? På hvilken måte gjør det ham kvalm? Jeg er med deg jeg "fred være med deg jan werner"... En fantastisk stemme har stilnet, og vi har mistet et av de største talentene vi hadde innen sang. Selv om jeg aldri har kjent JW personlig, så synes jeg det er et stort tap, for oss alle, for Norge. Utrolig trist! 0 Siter
flisa Skrevet 9. oktober 2006 Skrevet 9. oktober 2006 http://www.side2.no/kjendis/article764416.ece Var ikke det litt creepy da? 0 Siter
hare1365380455 Skrevet 9. oktober 2006 Skrevet 9. oktober 2006 Var ikke det litt creepy da? Det var litt merkelig. 0 Siter
Gjest Princess Peach Skrevet 9. oktober 2006 Skrevet 9. oktober 2006 Da sov jeg tungt, så jeg håper jeg ikke snorket. 0 Siter
Gjest Vidigal Skrevet 9. oktober 2006 Skrevet 9. oktober 2006 Hva døde han egentlig av? Er bare rykter, men har hørt at det var hjertet. Men kjempe ekkelt. En venninne giftet seg for en uke siden, og han skulle synge i kirken... dagen før fikk vi baskjed om at han var død.. Det var rart i kirken uten han. Helt ubegripelig... 0 Siter
Gjest fred være med deg Jan Werner Skrevet 10. oktober 2006 Skrevet 10. oktober 2006 Var ikke det litt creepy da? Så videoen inne på VG sine sider, gråt som bare det jeg ..... 0 Siter
flisa Skrevet 10. oktober 2006 Skrevet 10. oktober 2006 Så videoen inne på VG sine sider, gråt som bare det jeg ..... jeg orker ikke å dyrke andres sorg. Og jeg syns det er groteskt å synge duett med en som er død....men det er min mening. 0 Siter
KaVa Skrevet 10. oktober 2006 Skrevet 10. oktober 2006 jeg orker ikke å dyrke andres sorg. Og jeg syns det er groteskt å synge duett med en som er død....men det er min mening. Tilbøyelig til å være enig... 0 Siter
KriH Skrevet 10. oktober 2006 Skrevet 10. oktober 2006 Hva er nå så galt med at han var femi da? På hvilken måte gjør det ham kvalm? Jeg er med deg jeg "fred være med deg jan werner"... En fantastisk stemme har stilnet, og vi har mistet et av de største talentene vi hadde innen sang. Selv om jeg aldri har kjent JW personlig, så synes jeg det er et stort tap, for oss alle, for Norge. Utrolig trist! Syntes det hele her blir litt feil. JA, det er kjempetrist at en 30- åring dør, uansett grunn... Men å gjøre Jan W til en slags helgenen, front figur for Norge... Han sang sikkert pent, men allikevel.... Folk er rare... 0 Siter
KriH Skrevet 10. oktober 2006 Skrevet 10. oktober 2006 jeg orker ikke å dyrke andres sorg. Og jeg syns det er groteskt å synge duett med en som er død....men det er min mening. Ja, dette var helt forferdelig, spør du meg.... 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 10. oktober 2006 Skrevet 10. oktober 2006 jeg orker ikke å dyrke andres sorg. Og jeg syns det er groteskt å synge duett med en som er død....men det er min mening. Jeg er ikke enig. Jeg synes det var gripende, og en "kul" ting å gjøre i en bisettelse. Og jeg tar av meg hatten for Elisabeth Andreasson som klarte å gjennomføre. Hun er utrolig profesjonell. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.