Gå til innhold

Ett minutts stillhet for Jan Werner

Anbefalte innlegg

Gjest fred være med deg Jan Werner
Skrevet

nå kl. ett, tenner et lys samtidig jeg

Gjest nanonym
Skrevet

Jeg syntes det er veldig synd når et så ungt menneske dør. MEN jeg greier ikke sørge over en person hverken kjenner eller har møtt..

Håper at JW nå kan få hvile i fred etter begravelsen og at vi andre slipper å se mer om han på forsiden av VG!

Det skjer da andre ting i verden, se feks da JW døde styrtet et fly med over 150 passasjerer og hva sto på forsiden?.....

Hilsen en som er lei av å høre om JW

Gjest fred over ditt minne Jan Werner
Skrevet

Jeg syntes det er veldig synd når et så ungt menneske dør. MEN jeg greier ikke sørge over en person hverken kjenner eller har møtt..

Håper at JW nå kan få hvile i fred etter begravelsen og at vi andre slipper å se mer om han på forsiden av VG!

Det skjer da andre ting i verden, se feks da JW døde styrtet et fly med over 150 passasjerer og hva sto på forsiden?.....

Hilsen en som er lei av å høre om JW

Du føler jo at du kjenner de litt, JW hadde et ansikt vi "kjente", dvs, jeg gjorde det iallefall.

Husker da Prinsesse Di ble drept i 1997, syns det var grusomt også jeg.

De 150 personene som datt ned i Brasil hadde jeg absolutt ingen kjennskap til.

Gjest nanonym
Skrevet

Du føler jo at du kjenner de litt, JW hadde et ansikt vi "kjente", dvs, jeg gjorde det iallefall.

Husker da Prinsesse Di ble drept i 1997, syns det var grusomt også jeg.

De 150 personene som datt ned i Brasil hadde jeg absolutt ingen kjennskap til.

Joda, Prinsesse Di, "sørget" jeg også over, men jeg syntes hun kom i en annen klasse en JW....

Men det har kanskje med typen å gjøre.... JW var litt femi og kvalm... Syntes JEG da...

4barns mor-77
Skrevet

Joda, Prinsesse Di, "sørget" jeg også over, men jeg syntes hun kom i en annen klasse en JW....

Men det har kanskje med typen å gjøre.... JW var litt femi og kvalm... Syntes JEG da...

Hva er nå så galt med at han var femi da? På hvilken måte gjør det ham kvalm?

Jeg er med deg jeg "fred være med deg jan werner"...

En fantastisk stemme har stilnet, og vi har mistet et av de største talentene vi hadde innen sang.

Selv om jeg aldri har kjent JW personlig, så synes jeg det er et stort tap, for oss alle, for Norge. Utrolig trist!

hare1365380455
Skrevet

Var ikke det litt creepy da?

Det var litt merkelig.

Gjest Princess Peach
Skrevet

Da sov jeg tungt, så jeg håper jeg ikke snorket.

Gjest Vidigal
Skrevet

Hva døde han egentlig av?

Er bare rykter, men har hørt at det var hjertet.

Men kjempe ekkelt.

En venninne giftet seg for en uke siden, og han skulle synge i kirken... dagen før fikk vi baskjed om at han var død.. Det var rart i kirken uten han.

Helt ubegripelig...

Gjest fred være med deg Jan Werner
Skrevet

Var ikke det litt creepy da?

Så videoen inne på VG sine sider, gråt som bare det jeg .....

Skrevet

Så videoen inne på VG sine sider, gråt som bare det jeg .....

jeg orker ikke å dyrke andres sorg. Og jeg syns det er groteskt å synge duett med en som er død....men det er min mening.

Skrevet

jeg orker ikke å dyrke andres sorg. Og jeg syns det er groteskt å synge duett med en som er død....men det er min mening.

Tilbøyelig til å være enig...

Skrevet

Hva er nå så galt med at han var femi da? På hvilken måte gjør det ham kvalm?

Jeg er med deg jeg "fred være med deg jan werner"...

En fantastisk stemme har stilnet, og vi har mistet et av de største talentene vi hadde innen sang.

Selv om jeg aldri har kjent JW personlig, så synes jeg det er et stort tap, for oss alle, for Norge. Utrolig trist!

Syntes det hele her blir litt feil.

JA, det er kjempetrist at en 30- åring dør, uansett grunn...

Men å gjøre Jan W til en slags helgenen, front figur for Norge...

Han sang sikkert pent, men allikevel....

Folk er rare...

Skrevet

Ja, dette var helt forferdelig, spør du meg....

Skrevet

Jeg er ikke enig. Jeg synes det var gripende, og en "kul" ting å gjøre i en bisettelse. Og jeg tar av meg hatten for Elisabeth Andreasson som klarte å gjennomføre. Hun er utrolig profesjonell.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...