Gå til innhold

Glamour!

Gjest tidligere fan!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

BIKKJA??

Man kaller da ikke folks elskede hund for "bikkje"!

Jeg sier alltid bikkje i min dialekt. Har du blitt så fin på det etter noen år i tigerstaden?

Det blir som å kalle kona for kjerringa. Det er helt vanlig her jeg bor, og ikke det spor nedsettende.

Skrevet

Taylor var - i likhet med Rocambole - ikke død!

Hun hadde bare blitt kidnappet av aliens, og latt det ligge igjen et kopi-lik som ble begravet.

Når så de utenomjordiske var ferdige med sine nødvendige tester, ble hun satt ned igjen på jorden. Men desverre på et ukjent sted - hun ble satt midt inne i jungelen i Bangladesh! Splitter naken!!

Der ble hun tatt vare på av noen innfødte, som tullet henne inn i sarier og slangeskinn, og tok henne med til nærmeste utenriksstasjon.

Men før hun ble overlevrt til ambassadørens varetekt, hadde hun seg en liten romanse med stammens eldste og viseste mann, og derfor venter hun nå barn.

det er spekulert i hvorvidt hun vil dra tilbake til stammen med barnet etter fødselen, slik at det kan innta sin rettmessig plass i hierarkiet der nede.

Du er jo jaggu god også! Hehe.

Skrevet

Jeg sier alltid bikkje i min dialekt. Har du blitt så fin på det etter noen år i tigerstaden?

Det blir som å kalle kona for kjerringa. Det er helt vanlig her jeg bor, og ikke det spor nedsettende.

;-) Samma her i grunn! :-)

Det var mer et innlegg i kategorien "min hund - andres bikkjer" og "mitt barn - andres unger" osv.

Skrevet

Du er jo jaggu god også! Hehe.

dette var snarversjonen! Jeg skal komme nærmere tilbake til en langversjon senere en gang, kanskje.

Vurderer faktisk romanformatet:

"Glamour - sett av en doler. Av morsan"

Skrevet

;-) Samma her i grunn! :-)

Det var mer et innlegg i kategorien "min hund - andres bikkjer" og "mitt barn - andres unger" osv.

Og det er nok en nyanseforskjell noen dialekter ikke har. Jeg sier alltid unger og bikkjer. Men jeg skjønner jo hva du mener.

Skrevet

Hvorfor erte? ;-)

Nei si det ...:-) hun erter meg for at jeg aldri ser sport -så....hehe

Skrevet

Og det er nok en nyanseforskjell noen dialekter ikke har. Jeg sier alltid unger og bikkjer. Men jeg skjønner jo hva du mener.

Jeg blir kalt "madammen" hjemme - og elsker'n for det! :)

Skrevet

Thank's! Og jeg skal prøve å ikke være så lettlurt ;-)

samma her....:)

Gjest this is a signature
Skrevet

Du kan ikke mene at den serien fortsatt går??

Den må ha gått i 15 år nå? :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...