Gå til innhold

Brafilm.com

Anbefalte innlegg

candyqueen_83
Skrevet

Tenkte jeg skulle melde meg inn her. Noen som har erfaringer? Tenkte å bestille tilbudet for 129 kr mnd. Holder med en film om gangen tror jeg. Virker som et bra tilbud da. Og 14 dager gratis først uten forpliktelser.

www.brafilm.com

Skrevet

eksen min og gumman hans er veldig fornøyd i alle fall :-)

candyqueen_83
Skrevet

eksen min og gumman hans er veldig fornøyd i alle fall :-)

Men tar det lang tid fra du sender filmen til du får ny? Om det tar en uke liksom så rekker man jo ikke så mange filmer. Men du vet kanskje ikke?

Skrevet

Men tar det lang tid fra du sender filmen til du får ny? Om det tar en uke liksom så rekker man jo ikke så mange filmer. Men du vet kanskje ikke?

Jeg tror det går ganske fort - men vet det ikke :)

Jeg hørte datra si at de hadde lånt erotikk (sladrer) hehe

Gjest The one and only
Skrevet

er medlem selv men har tenkt å melde meg ut.er ikke så tv sittende at det gjør noe.fant en automat som leier deg en film for 10kr...en slags minibank og den lønner det seg for meg å bruke istedenfor.

tilbudet de kommer med tilsvarer en kjøpsfilm hver mnd og det er noe slikt eg ser på film...

Skrevet

Var medlem der en stund, MEN det tok så lang tid mellom man leverte og fikk nye filmer. Og så var det kjedelig hvis man hadde bestilt en film og gikk forbi videosjappa og hadde lyst til å se filmen i dag.. Kunne jo ikke det for den ventet man jo i posten,,,,,

Skrevet

Var medlem der en stund, MEN det tok så lang tid mellom man leverte og fikk nye filmer. Og så var det kjedelig hvis man hadde bestilt en film og gikk forbi videosjappa og hadde lyst til å se filmen i dag.. Kunne jo ikke det for den ventet man jo i posten,,,,,

Skrevet

Kan gå litt tregt. Jeg returnerer filmene samme dagen jeg får dem, og får ca en pakke i uka. Sender inn på torsdag, i dag er det mandag kveld og enda ikke registrert inn i systemet som levert.

Så jeg får nok ikke nye før tidligst onsdag, så i snitt blir det ca 5 leveranser i måneden om du returnerer med en gang.

candyqueen_83
Skrevet

Kan gå litt tregt. Jeg returnerer filmene samme dagen jeg får dem, og får ca en pakke i uka. Sender inn på torsdag, i dag er det mandag kveld og enda ikke registrert inn i systemet som levert.

Så jeg får nok ikke nye før tidligst onsdag, så i snitt blir det ca 5 leveranser i måneden om du returnerer med en gang.

Men om man tar det tilbudet der man kan ha to filmer hjemme? Da burde det vel gå greit å få en ny tilbake omtrent samtidig som man sender den andre?

Skrevet

Har erfaring fra en annet firma som driver med det samme.

Det tok altfor lang tid før de registrerte at jeg hadde sendt tilbake filmene og før de sendte ut nye. Tok en uke mellom hver gang jeg fikk nye filmer.

Fikk jo heller ikke de jeg hadde mest lyst på. Måtte sette opp en liste på x antall filmer (tror det var 20) og fikk nesten alltid de lengst ned på listen. Enkelte filmer stod på listen i månedsvis uten at jeg fikk dem.

De fleste platene var kraftig oppskrapet og jeg hadde problem med å se flere av dem. Klaget og fikk kun beskjed om at jeg kunne jo bare leie den på nytt. Jeg burde jo fått tilsendt ny film, slik det ble fikk jeg sett en mindre film enn jeg hadde betalt for.

Mange filmer kommer på flere plater, jeg liker mye av dette ekstramaterielt. Det fikk jeg heller ikke da de kun sendte platen med selve filmen.

Jeg vil i alle fall aldri gå tilbake til noe sånt.

candyqueen_83
Skrevet

Har erfaring fra en annet firma som driver med det samme.

Det tok altfor lang tid før de registrerte at jeg hadde sendt tilbake filmene og før de sendte ut nye. Tok en uke mellom hver gang jeg fikk nye filmer.

Fikk jo heller ikke de jeg hadde mest lyst på. Måtte sette opp en liste på x antall filmer (tror det var 20) og fikk nesten alltid de lengst ned på listen. Enkelte filmer stod på listen i månedsvis uten at jeg fikk dem.

De fleste platene var kraftig oppskrapet og jeg hadde problem med å se flere av dem. Klaget og fikk kun beskjed om at jeg kunne jo bare leie den på nytt. Jeg burde jo fått tilsendt ny film, slik det ble fikk jeg sett en mindre film enn jeg hadde betalt for.

Mange filmer kommer på flere plater, jeg liker mye av dette ekstramaterielt. Det fikk jeg heller ikke da de kun sendte platen med selve filmen.

Jeg vil i alle fall aldri gå tilbake til noe sånt.

Hmm.. Dette hørtes jo ikke særlig positivt ut. Jeg får ta ferdig prøvetiden først og se om det er noe. Ellers får jeg bare melde meg ut.

Takk for svar :)

Skrevet

Men om man tar det tilbudet der man kan ha to filmer hjemme? Da burde det vel gå greit å få en ny tilbake omtrent samtidig som man sender den andre?

Litt sent men:

Du får to filmer i slengen, og leverer to filmer.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...