Gå til innhold

Hvordan bli fotogen på et blunk?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hehe..."se på noe spennende i taket", den kjenner jeg godt til..

Skjønner hva du sikter til, fordi jeg ser alltid fjollete ut når jeg prøver å late som om jeg "holder på med noe annet", når noen skal ta bilde..lol

Takk for tipsene! Trudde alltid man skulle late som ingenting når man ble tatt bilde av jeg, nå har jeg noe idag også...:)

Den derre "late som ingenting-greia" skyldes kanskje litt "janteloven"?? Man er liksom litt flau over oppmerksomheten som fotografering innebærer.

Eller man har en slags misforstått oppfatning av at "oppstilte" bilder er fælt.

Skrevet

Jeg får ofte høre at jeg er fotogen, og jeg retter meg opp, ser i kameraet og smiler. Det gjerne mens de andre spiser, prater, bøyer seg etc. Voila! jeg tar meg best ut på de bildene. Hvis du ikke vil smile eller se i kameraet, men tvertimot se "naturlig" alvorlig ut, rett deg opp, se på et punkt på skrå av fotografen (gjerne en annen person som er midt i bildet)evt.se uutgrunnelig ut i lufta. Husk haka opp og ikke rør deg før bildet er tatt.

Jeg kan gjøre akkurat som du sier og det hjelper ingenting... Eneste som hjelper meg er et par glass vin....

Skrevet

Jeg ser ikke ut hvis jeg smiler på bilder. Helt forferdelig.

Men er jeg litt mer alvorlig, ser jeg iallefall ut som folk.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...