Gå til innhold

Makaronistuing

Anbefalte innlegg

Skrevet

har sett mange skriver om at dette er så godt, men hvordan lager man dette og har man det da istendfor poteter?

Fortsetter under...

Gjest matmons
Skrevet

Lag hvit saus, kok opp makaroni, bland dette sammen og la det småputre litt på ovnen, slik at det blander seg godt.

Når vi har kjøttkaker, så har vi poteter i tillegg. Makaronistuingen blir istedenfor kålstuing, surkål o.l.

Skrevet

I tillegg til det matmons under her skriver - så skal den krydres med litt sukker, muskat og salt :)

Gjest Elextra
Skrevet

I tillegg til det de øvrige nevner bør man ha i litt revet ost :o)

Skrevet

I motsetning til det Elextra sier - så syns jeg den må være uten ost - MED ost blir for kvalmt....:)

Gjest Elextra
Skrevet

I motsetning til det Elextra sier - så syns jeg den må være uten ost - MED ost blir for kvalmt....:)

Nei!! Fikk brått veldig lyst på amerikansk "macaroni & cheese"... Yammi!

Annonse

Gjest oreganojenta
Skrevet

makkaroner, majones, hvetemel samt oregana, gleder meg!!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...