Gjest 23!!! Skrevet 9. oktober 2006 Skrevet 9. oktober 2006 har sett mange skriver om at dette er så godt, men hvordan lager man dette og har man det da istendfor poteter? 0 Siter
Gjest matmons Skrevet 9. oktober 2006 Skrevet 9. oktober 2006 Lag hvit saus, kok opp makaroni, bland dette sammen og la det småputre litt på ovnen, slik at det blander seg godt. Når vi har kjøttkaker, så har vi poteter i tillegg. Makaronistuingen blir istedenfor kålstuing, surkål o.l. 0 Siter
flisa Skrevet 9. oktober 2006 Skrevet 9. oktober 2006 I tillegg til det matmons under her skriver - så skal den krydres med litt sukker, muskat og salt 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 9. oktober 2006 Skrevet 9. oktober 2006 I tillegg til det de øvrige nevner bør man ha i litt revet ost ) 0 Siter
flisa Skrevet 9. oktober 2006 Skrevet 9. oktober 2006 I motsetning til det Elextra sier - så syns jeg den må være uten ost - MED ost blir for kvalmt.... 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 9. oktober 2006 Skrevet 9. oktober 2006 I motsetning til det Elextra sier - så syns jeg den må være uten ost - MED ost blir for kvalmt.... Nei!! Fikk brått veldig lyst på amerikansk "macaroni & cheese"... Yammi! 0 Siter
Gjest oreganojenta Skrevet 9. oktober 2006 Skrevet 9. oktober 2006 makkaroner, majones, hvetemel samt oregana, gleder meg!! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.