avidi Skrevet 9. oktober 2006 Skrevet 9. oktober 2006 Vi er 5-6 godt voksne mennesker som skal samles i Oslo neste lørdag for å kose oss sammen. Jeg skal prøve å finne et sted der vi kan spise godt og rimelig og hvor vi kan prate uten alt for høy musikk. Stedet må være sentrumsnært da noen av de som kommer ikke er særlig kjent i Oslo. Er det noen som har et koselig sted å anbefale? 0 Siter
flisa Skrevet 9. oktober 2006 Skrevet 9. oktober 2006 http://www.mehfel.no/ har vært der 2 ganger selv -fantastisk god mat og hyggelig sted for voksne folk. Vi fikk hele "kjellerstuen" alene - da vi var en stor flokk. Du kan laste ned menyen med priser inn på siden deres også. 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 9. oktober 2006 Skrevet 9. oktober 2006 Ikke veldig oppdatert selv på utesteder, men har god erfaring med Arakataka og Delicatessen. 0 Siter
mombasa Skrevet 9. oktober 2006 Skrevet 9. oktober 2006 hva med xich lo (vietnamesisk) på egertorget, eller dinner(kan være fullt) 0 Siter
MillaMy Skrevet 9. oktober 2006 Skrevet 9. oktober 2006 Yaya`s! Thailandsk mat i Vika eller på Majorstua. Godt og rimelig. Koselig atmosfære! Sjekk ut nettsiden: www.yayas.no 0 Siter
Gjest Persille Skrevet 9. oktober 2006 Skrevet 9. oktober 2006 Delikatessen er jo knall - men der er det ikke mulig å reservere bord. Det ligger en tapasrestaurant til i markveien som jeg i farten ikke husker navnet på - men det samme gjelder for den. Jeg liker Dinner, men det er litt dyrere... 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 9. oktober 2006 Skrevet 9. oktober 2006 Spiste Tapas på San Leandro for en tid tilbake. Veldig godt og veldig billig. Mener å erindre at vi betalte rundt 500 kroner for 2 personer, inklusive et par øl og et par glass vin. Men du får ikke bestilt bord der, og lokalet er ganske støyete. Ellers er det jo en definisjonssak hva du legger i "rimelig spisested". 0 Siter
MsSophie Skrevet 9. oktober 2006 Skrevet 9. oktober 2006 Bestill bord på Dinner....nydelig mat og veldig sentralt. 0 Siter
avidi Skrevet 10. oktober 2006 Forfatter Skrevet 10. oktober 2006 Takk for mange gode tips. jeg skal se litt nærmere på dem. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.