Gå til innhold

Ønsker tips til rimelig spisested

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi er 5-6 godt voksne mennesker som skal samles i Oslo neste lørdag for å kose oss sammen.

Jeg skal prøve å finne et sted der vi kan spise godt og rimelig og hvor vi kan prate uten alt for høy musikk. Stedet må være sentrumsnært da noen av de som kommer ikke er særlig kjent i Oslo.

Er det noen som har et koselig sted å anbefale?

Skrevet

http://www.mehfel.no/

har vært der 2 ganger selv -fantastisk god mat og hyggelig sted for voksne folk. Vi fikk hele "kjellerstuen" alene - da vi var en stor flokk.

Du kan laste ned menyen med priser inn på siden deres også.

Gjest Elextra
Skrevet

Ikke veldig oppdatert selv på utesteder, men har god erfaring med Arakataka og Delicatessen.

Skrevet

hva med xich lo (vietnamesisk) på egertorget, eller dinner(kan være fullt)

Skrevet

Yaya`s! Thailandsk mat i Vika eller på Majorstua. Godt og rimelig. Koselig atmosfære! Sjekk ut nettsiden: www.yayas.no

Gjest Persille
Skrevet

Delikatessen er jo knall - men der er det ikke mulig å reservere bord. Det ligger en tapasrestaurant til i markveien som jeg i farten ikke husker navnet på - men det samme gjelder for den.

Jeg liker Dinner, men det er litt dyrere...

ShitDiddelyDo
Skrevet

Spiste Tapas på San Leandro for en tid tilbake. Veldig godt og veldig billig. Mener å erindre at vi betalte rundt 500 kroner for 2 personer, inklusive et par øl og et par glass vin.

Men du får ikke bestilt bord der, og lokalet er ganske støyete.

Ellers er det jo en definisjonssak hva du legger i "rimelig spisested".

Skrevet

Bestill bord på Dinner....nydelig mat og veldig sentralt.

Skrevet

Takk for mange gode tips. jeg skal se litt nærmere på dem.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...