Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei

Jeg er 40 og min mann er 45 år. Vi har vært igjennom 2 ICSI forsøk uten noe resultat .Diagnosen er nedsatt sædkvalitet og dårlig eggkvalitet . Før vårt neste forsøket tenker vi å prøve alternativbehandling så jeg lure på om dere kunne anbefale meg noen homeopat slik at jeg får bedret eggkvalitet og mannen min også får bedret sædkvalitet. Kan du anbefale oss noen terapeut i Trondheim som har erfaring med infertilitet ?

På forhånd takk !

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/24918-d%C3%A5rlig-eggkvalitet/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Stig Bruset, Allmenpraktiserende Lege

Kjære lane.

Jeg vil anbefale deg å kontakte homøopat Aslak Steinsbekk som er doktorgradsstipendiat og kjenner miljøet i Trondheim godt. Han vil nok fortelle dere hvem som er best kompetent i Trondheimsmiljøet og jeg mener han jobber ved Risvollan medisinske senter.

Kjære lane.

Jeg vil anbefale deg å kontakte homøopat Aslak Steinsbekk som er doktorgradsstipendiat og kjenner miljøet i Trondheim godt. Han vil nok fortelle dere hvem som er best kompetent i Trondheimsmiljøet og jeg mener han jobber ved Risvollan medisinske senter.

Tusen takk !

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...