Gjest fifa Skrevet 9. oktober 2006 Skrevet 9. oktober 2006 har i en periode begynt å få store smerter etter at jeg har drukket alkohol,kjennes ut som kroppen er dekt av blåmerker og det er veldig ubehagelig over hele kroppen.er nesten litt vondt å ha klær på for jeg føler de strammer veldig selvom de ikke gjør det.hvorfor får jeg det slik?er kun når jeg har drukket(det varer i noen dager etterpå før det går over)er ekkelt og jeg blir litt redd.noen som vet? 0 Siter
Gjest viktig forslag Skrevet 10. oktober 2006 Skrevet 10. oktober 2006 Gå til legen snarest råd. Be om at han tar blodprøve av deg. Sjekk leververdier. Rart om det ikke har skjedd noe galt med deg. Og hold deg unna alkohol til du har snakket med legen. 0 Siter
Gjest fifa Skrevet 10. oktober 2006 Skrevet 10. oktober 2006 Gå til legen snarest råd. Be om at han tar blodprøve av deg. Sjekk leververdier. Rart om det ikke har skjedd noe galt med deg. Og hold deg unna alkohol til du har snakket med legen. Huff nå ble jeg allefall bekymra.er så redd for at det skal være noe galt:( 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.