Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

har i en periode begynt å få store smerter etter at jeg har drukket alkohol,kjennes ut som kroppen er dekt av blåmerker og det er veldig ubehagelig over hele kroppen.er nesten litt vondt å ha klær på for jeg føler de strammer veldig selvom de ikke gjør det.hvorfor får jeg det slik?er kun når jeg har drukket(det varer i noen dager etterpå før det går over)er ekkelt og jeg blir litt redd.noen som vet?

Gjest viktig forslag
Skrevet

Gå til legen snarest råd. Be om at han tar blodprøve av deg. Sjekk leververdier. Rart om det ikke har skjedd noe galt med deg. Og hold deg unna alkohol til du har snakket med legen.

Skrevet

Gå til legen snarest råd. Be om at han tar blodprøve av deg. Sjekk leververdier. Rart om det ikke har skjedd noe galt med deg. Og hold deg unna alkohol til du har snakket med legen.

Huff nå ble jeg allefall bekymra.er så redd for at det skal være noe galt:(

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...