Gjest Stygg dør Skrevet 9. oktober 2006 Skrevet 9. oktober 2006 Så stygt at jeg må ta det før jeg får kjøpt slik sopprens. Noen som har erfaring med andre midler en kan bruke til å vaske? Døra er hvitlakkert. 0 Siter
flisa Skrevet 9. oktober 2006 Skrevet 9. oktober 2006 Dørprodusenten sier at man skal polere døra med bilvoks - da vil ikke noe feste seg.......sånn i etterpåklokskapens navn. jeg har ikke fått bort de svarte prikkene - det er nok møkk som har lagt seg i porene. Jeg skal male døra til sommeren. 0 Siter
Gjest pekka Skrevet 9. oktober 2006 Skrevet 9. oktober 2006 Pussig Jeg har senest i dag vasket bort sånne sorte prikker/flekker med varmt grønnsåpevann og svamp! Gyv løs 0 Siter
Gjest Frustrert frue Skrevet 9. oktober 2006 Skrevet 9. oktober 2006 Dørprodusenten sier at man skal polere døra med bilvoks - da vil ikke noe feste seg.......sånn i etterpåklokskapens navn. jeg har ikke fått bort de svarte prikkene - det er nok møkk som har lagt seg i porene. Jeg skal male døra til sommeren. Det er fluebæsj, rett og slett, og det går bort med grønnsåpevask, eller JIF! 0 Siter
flisa Skrevet 9. oktober 2006 Skrevet 9. oktober 2006 Det er fluebæsj, rett og slett, og det går bort med grønnsåpevask, eller JIF! Ikke på min dør. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.