Gjest girl with no name Skrevet 9. oktober 2006 Skrevet 9. oktober 2006 Ser jo ikke helt bra med t-shirt inni vel? Hva bruker dere? Noe med krage? 0 Siter
Mary Poppins Skrevet 9. oktober 2006 Skrevet 9. oktober 2006 Jeg bruker enten en hvit t-skjorte med rund hals eller en vanlig singlet. 0 Siter
EllaJo Skrevet 9. oktober 2006 Skrevet 9. oktober 2006 bruker singlet, topp med rund hals eller v-hals eller ei skjorte med krage 0 Siter
Babette Skrevet 9. oktober 2006 Skrevet 9. oktober 2006 Jeg bruker aldri V-gensere i ull, og har derfor ingenting under, bortsett fra BH. Elsker å gå i litt utringet genser. Får ikke puste i høyhalset. I nødsfall kan jeg ha en liten topp under, men da skal den være nesten like mye utringet som genseren, slik at den bare så vidt vises. 0 Siter
Gjest girl with no name Skrevet 9. oktober 2006 Skrevet 9. oktober 2006 Oi! rettelse, det gjelder ikke meg, men gubben!!! hehe... 0 Siter
KriH Skrevet 10. oktober 2006 Skrevet 10. oktober 2006 V-genser med en hvit t-skjorte m rund hals inni ser jo ok ut. Skjorte til litt penere anledning... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.