Gå til innhold

Ang det å være fotogen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det ikke rart hvordan noen blir bare sååå pene på bilder mens andre ikke ser ut i måneskinn.. Selv er jeg ikke spesielt fotogen, jeg kan såklart være heldig, men generelt er jeg aldri særlig fornøyd. Derimot har jeg en venninne som er så utrolig vakker på bilder at man nesten skulle tro det var en annen person, i virkeligheten ser hun helt vanlig ut.

Så hva kommer egentlig dette av? Hvorfor er noen penere på bilder og andre penere i virkeligheten? Det har kanskje noe med benstrukturen i ansiktet?

Skrevet

"Selv er jeg ikke spesielt fotogen"...

Det tror jeg du skal være glad for, hvis ikke hadde du vært parafin i Sverige.

Skrevet

Jeg er heller ikke fotogèn en plass. Ser alltid så forskrekket ut på bilder... Tror de som blir fine klarer å se avslappet og rolige ut. Og selvfølgelig er det noe med ansiktsform etc.

De beste bildene av meg er tatt når jeg har fått i meg litt vin...Sånn er det bare med den saken.

Skrevet

"Selv er jeg ikke spesielt fotogen"...

Det tror jeg du skal være glad for, hvis ikke hadde du vært parafin i Sverige.

"Det tror jeg du skal være glad for, hvis ikke hadde du vært parafin i Sverige"

Mulig jeg er litt treg idag, men eh... den skjønte jeg ikke helt?

Skrevet

Dette lurer jeg og på!

Jeg ser helt mongo ut på bilder, hater virkelig å bli tatt bilde av.

Søskenbarnet mitt ser ut som en gudinne på alle bilder, ser helt vanlig ut i RL ;)

Skrevet

"Det tror jeg du skal være glad for, hvis ikke hadde du vært parafin i Sverige"

Mulig jeg er litt treg idag, men eh... den skjønte jeg ikke helt?

Parafin heter Fotogen (uttales Fotosjen) i Sverige :)

Gjest Rund og kantete ja
Skrevet

Jeg tror ansiktsformen har litt å si. Jeg er ganske lys, med litt runde kinn og litt kantete kjeveparti. Nå høres jeg vel ut som en klovn..På nært hold ser jeg ok ut, men på avstand eller i feil vinkel blir jeg rar på bilder.

lalala1365380457
Skrevet

grubler på dette selv..

men det snodige med meg er at jeg ikke er fotogen _i det hele tatt_ til vanlig..men har jeg fått i meg litt alkohol så er jeg faktisk fornøyd med bildene som blir tatt.. mulig jeg er for anspendt i fjeset til vanlig??

Skrevet

Sikker på at det ikke bare skyldes at du er mer kritisk til bilder av deg selv enn av andre?

Skrevet

Sikker på at det ikke bare skyldes at du er mer kritisk til bilder av deg selv enn av andre?

Det kan såklart være noe i det. Jeg kan være fin på bilder når jeg_vet_ jeg blir tatt bilde av, men når jeg ikke vet det så hender det at jeg faktisk ikke en gang likner meg selv (andre har segt det også). Pussig greier.

Skrevet

Jeg har en teori på dette!

De som har "døde" ansikter kler å være på bilder, mens de med "levende" ansikter bare blir kjedelige.

Og jammen tror jeg at jeg har rett..... ;)

Skrevet

Jeg har en teori på dette!

De som har "døde" ansikter kler å være på bilder, mens de med "levende" ansikter bare blir kjedelige.

Og jammen tror jeg at jeg har rett..... ;)

Kjøper den ideèn glatt uten å stille spørsmål!

*glad for ikke å være fotogèn*

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...