Gjest stoffskiftehøna Skrevet 9. oktober 2006 Skrevet 9. oktober 2006 limer inn innlegget mitt fra sonjaforumet siden jeg vil ha litt kjapt svar:) "jeg har holdt på med litt selvoppdosering, men tar det i litt seneste laget for tiden. fritt t4 har gått opp fra 8 til nå 14,7 eller hva det var, men sist måned var det høyere- opp mot 15,5. tsh er 1,1 og har pleid å være litt lavere. t4 har altså sunket littegranne igjen. jeg har pleid å øke med 1 ekstra i uken hver måned ca. dette har gått veldig greit. men litt sent. er 1 ekstra i to uker også en esktra til de to neste ukene ok? sånn at det tilsammen blir 2 ekstra iløpet av en måned utenom vanlig dose? er litt følsom for overdosering, og kan heller ikke bli hypo pga stress m jobb.. hva mener dere? jeg vil opp på 17 tallet i løpet av noen måneder." 0 Siter
flisa Skrevet 9. oktober 2006 Skrevet 9. oktober 2006 Jeg går og måler verdiene - tar blodprøver ca hver 3-4.mnd. Og så hører jeg etter hva legen sier. Det GÅR tregt, helt naturlig det. Det tok meg 2 år å komme til en riktig dose. 0 Siter
Gjest stoffskiftehøna Skrevet 9. oktober 2006 Skrevet 9. oktober 2006 Jeg går og måler verdiene - tar blodprøver ca hver 3-4.mnd. Og så hører jeg etter hva legen sier. Det GÅR tregt, helt naturlig det. Det tok meg 2 år å komme til en riktig dose. ja. jeg har jo hatt det i 5 år nå etter noen år med for høyt, og det er enda ikke på et normalnivå ifht blodprøver så.....men altså ikke noe konkret forslag til hvor kjapt/sent man bør oppdosere? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.