Mary Poppins Skrevet 9. oktober 2006 Skrevet 9. oktober 2006 Hvor kan jeg få tak i et stort (ca 4m i diameter) rundt blått teppe? Evnt hvor får man laget noe sånt? 0 Siter
Gjest Princess Peach Skrevet 9. oktober 2006 Skrevet 9. oktober 2006 Spør en gammel dame om hun vil hekle! 0 Siter
Mary Poppins Skrevet 9. oktober 2006 Forfatter Skrevet 9. oktober 2006 Spør en gammel dame om hun vil hekle! Hehe jeg trenger nok noe litt mer solid enn som så 0 Siter
Gjest Princess Peach Skrevet 9. oktober 2006 Skrevet 9. oktober 2006 Hehe jeg trenger nok noe litt mer solid enn som så Kan bli solid det altså, mamma har heklet mange runde gulvmatter. 0 Siter
Paloma Skrevet 9. oktober 2006 Skrevet 9. oktober 2006 Kjøpe vegg til vegg teppe, og skjære til? 0 Siter
Gjest Ulvinnen Skrevet 9. oktober 2006 Skrevet 9. oktober 2006 Kan bli solid det altså, mamma har heklet mange runde gulvmatter. Jeg har også sett sånne hekla filleryer - både runde og avlange. Du har helt rett de er solide - heklet av tøybiter. 0 Siter
citygirl Skrevet 9. oktober 2006 Skrevet 9. oktober 2006 Ikea eller andre møbelhus? Teppebutikken:-)? 0 Siter
Gjest Princess Peach Skrevet 9. oktober 2006 Skrevet 9. oktober 2006 Jeg har også sett sånne hekla filleryer - både runde og avlange. Du har helt rett de er solide - heklet av tøybiter. Hun har hekla dem av vanlig garn, bare 3-4 tråder sammen så det ble veldig tykt. 0 Siter
Gjest Ulvinnen Skrevet 9. oktober 2006 Skrevet 9. oktober 2006 Hun har hekla dem av vanlig garn, bare 3-4 tråder sammen så det ble veldig tykt. Hun som jeg kjenner, samler på gamle klær som hun river i strimler og hekler ryene av. De er sikkert mye grovere enn de av garn. 0 Siter
Mary Poppins Skrevet 9. oktober 2006 Forfatter Skrevet 9. oktober 2006 Ikea eller andre møbelhus? Teppebutikken:-)? Ikea var jeg idag, de hadde ikke noe så stort. Hmm teppebutikken, er det en kjede? 0 Siter
citygirl Skrevet 9. oktober 2006 Skrevet 9. oktober 2006 Ikea var jeg idag, de hadde ikke noe så stort. Hmm teppebutikken, er det en kjede? Nei - sånn generelt - finnes det ikke egne teppebutikker? Har kjøpt alle våre tepper på møbelbutikker - men mener da jeg har sett egne teppebutikker i store byer:-) 0 Siter
Gjest Calóni Skrevet 9. oktober 2006 Skrevet 9. oktober 2006 . Hvor ellers enn gulvet skulle du fått plass til et teppe med 4 meter i diameter? På kjøkkenbordet? *humre* Men joda, det kunne jo vært et veggteppe *fundere* 0 Siter
Mary Poppins Skrevet 9. oktober 2006 Forfatter Skrevet 9. oktober 2006 Hvor ellers enn gulvet skulle du fått plass til et teppe med 4 meter i diameter? På kjøkkenbordet? *humre* Men joda, det kunne jo vært et veggteppe *fundere* Hehe det er sant! 0 Siter
Mary Poppins Skrevet 9. oktober 2006 Forfatter Skrevet 9. oktober 2006 http://www.tepper.no/ Oi det var en bra side! Har du bestilt derifra før? 0 Siter
flisa Skrevet 9. oktober 2006 Skrevet 9. oktober 2006 Hvor ellers enn gulvet skulle du fått plass til et teppe med 4 meter i diameter? På kjøkkenbordet? *humre* Men joda, det kunne jo vært et veggteppe *fundere* Oppå en rund seng fra Ikea.....oppe på et platå. 0 Siter
Gjest Calóni Skrevet 9. oktober 2006 Skrevet 9. oktober 2006 Hehe det er sant! Når jeg tenker meg om er det ikke så mange som har veggplass til fire meter i diameter heller. Da skal det være høyt under taket 0 Siter
NeaNoor Skrevet 9. oktober 2006 Skrevet 9. oktober 2006 Lone teppeindustri. http://pub.tv2.no/TV2/magasiner/tidforhjem/produktinfo/article612806.ece 0 Siter
Gjest Persille Skrevet 9. oktober 2006 Skrevet 9. oktober 2006 Jeg har vært på jakt etter et rundt teppe med diameter ppå minimum 2meter i lang tid ( til bhg) og det finnes ikke på noen av de kjente, store forretningene. Skeidar hadde noe - men de var steindyre... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.