caryyne Skrevet 9. oktober 2006 Skrevet 9. oktober 2006 Har nokon god erfaring med å kjøpa hudkremar på nettet? Evt norske eller utanlandske sider? Eg brukar merket decleor. 0 Siter
Hønemoren Skrevet 9. oktober 2006 Skrevet 9. oktober 2006 Bare et spørsmål: Bruker du aromessence iris (serum)i Decleor? Fikk en prøve på dette og synes duften er god, men sterk. 0 Siter
Gjest Vidigal Skrevet 9. oktober 2006 Skrevet 9. oktober 2006 Bare et spørsmål: Bruker du aromessence iris (serum)i Decleor? Fikk en prøve på dette og synes duften er god, men sterk. Jeg bruker den. Tar et par dråper i hånden og blander med dagkremen. den er helt suveren ;o)) Anbefaler på det sterkeste. 0 Siter
caryyne Skrevet 9. oktober 2006 Forfatter Skrevet 9. oktober 2006 Bare et spørsmål: Bruker du aromessence iris (serum)i Decleor? Fikk en prøve på dette og synes duften er god, men sterk. Har ikkje prøvd den nei.. men brukar aromessence ylang ylang night balm og den er veldig bra :-) 0 Siter
flisa Skrevet 9. oktober 2006 Skrevet 9. oktober 2006 http://www.marykaynorway.no/ knallprodukter!!! 0 Siter
Hønemoren Skrevet 11. oktober 2006 Skrevet 11. oktober 2006 Jeg bruker den. Tar et par dråper i hånden og blander med dagkremen. den er helt suveren ;o)) Anbefaler på det sterkeste. Suveren....hva merkes på huden? Bruker du dagkremen i Decleor også da? 0 Siter
Gjest Vidigal Skrevet 11. oktober 2006 Skrevet 11. oktober 2006 Suveren....hva merkes på huden? Bruker du dagkremen i Decleor også da? Ja jeg bruker også dagkremen. kjenner at huden blir veldig glatt og ren. Har en venninne som driver hudpleieklinikk og hun anbefaler også dette merket. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.