Gjest Vimsenn Skrevet 9. oktober 2006 Skrevet 9. oktober 2006 noen som har et fint og litt kort dikt som jeg kan sende en venn på sms? helst om noe som har med "god natt" å gjøre,eller "håper du får en fin kveld" vanskelig å skrive selv,er for lite kreativ, og fikk nettopp en koslig diktmelding fra en god kollega... 0 Siter
Patsi Skrevet 9. oktober 2006 Skrevet 9. oktober 2006 Gode venner er som gatelys langs veien. De gjør ikke avstanden kortere, men veien blir enklere å gå. :-) 0 Siter
Gjest Vimsenn Skrevet 9. oktober 2006 Skrevet 9. oktober 2006 Gode venner er som gatelys langs veien. De gjør ikke avstanden kortere, men veien blir enklere å gå. :-) ja den var jo fin da 0 Siter
hidi Skrevet 9. oktober 2006 Skrevet 9. oktober 2006 Nyt øyeblikket; for det er det livet består av...En fugl på plenen,- en god tanke som suser forbi,-en varm følelse i hjertet,- eller bare en nattaklem som denne fra meg til deg.... 0 Siter
Gjest Vimsenn Skrevet 9. oktober 2006 Skrevet 9. oktober 2006 Nyt øyeblikket; for det er det livet består av...En fugl på plenen,- en god tanke som suser forbi,-en varm følelse i hjertet,- eller bare en nattaklem som denne fra meg til deg.... den er skrevet ned 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.