Gå til innhold

11 september (snufs)

Anbefalte innlegg

Gjest Vidigal
Skrevet

Var på kino og så filmen fra 11 september..

Til dere som ikke har sett filmen og har lyst, så anbefaler jeg den på det sterkeste å gå og se den.. men husk å ta med lommetørkle!!

Den var utrolig gripende og bra.

Skrevet

Hva handla filmen om? Kuppet i Chile eller flyene som krasja i World Trade Center?

Skrevet

Den nyeste? Jeg har bare hørt middels til under middelsk kritikker av den. Dessuten lurer jeg på om jeg ikke for lengst har fått det jeg trenger om den saken. Er det særlig mer relevant/interessant å si?

"......................................."

Skrevet

Den nyeste? Jeg har bare hørt middels til under middelsk kritikker av den. Dessuten lurer jeg på om jeg ikke for lengst har fått det jeg trenger om den saken. Er det særlig mer relevant/interessant å si?

"......................................."

Jeg så United 93 i går kveld. Jeg ble imponert over sakligheten, og hvordan de greide å få frem den forvirringen og hjelpeløsheten som amerikanerne sannsyligvis følte. Ingen patriotisk flaggvifting, etc. Veldig bra!

Skrevet

Vel, jeg kan i det heletatt spare meg for Amerikanerne. De dobbeltmoralistene har jeg lite til overs for. Og filmen kunne jeg overhode ikke tenke meg å se. Amrikanske filmer i det hele tatt er noe patetisk tull spør du meg ;o)

Skrevet

Jeg så United 93 i går kveld. Jeg ble imponert over sakligheten, og hvordan de greide å få frem den forvirringen og hjelpeløsheten som amerikanerne sannsyligvis følte. Ingen patriotisk flaggvifting, etc. Veldig bra!

Joda, sikkert bra. Men jeg tror ikke jeg trenger å minnes på i detalj hvor ille denne opplevelsen må ha vært for hele USA. Jeg kan forestille meg det i den grad det skulle være nødvendig :-)

Men, for all del - det kan godt hende det er en bra film.

"........................................."

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...