Gå til innhold

Er denne smørbrødvarianten god?

Anbefalte innlegg

Gjest Aviaana
Skrevet

Er pysete når det gjelder å prøve nye matkombinasjoner. Men nå har jeg tilfeldigvis alle ingrediensene her.

Smørbrødet heller Toast Norrland (moste kokte poteter, løk, egg kaviar). Har noen forsøkt den varianten?

Smakte det godt?

Skrevet

JA DET ER GODT! - du kan bytte ut løken med gressløk også :)

Gjest Aviaana
Skrevet

Det var dette med potet og kaviar jeg synes var litt rart. Men hvis du synes den er god så kanskje jeg tør å prøve ;)

Skrevet

Det var dette med potet og kaviar jeg synes var litt rart. Men hvis du synes den er god så kanskje jeg tør å prøve ;)

kaviar på kald, kokt potet er godt å maule også det :)

Skrevet

Løk, egg og kaviar er i hvert fall kjempegodt sammen.

Skrevet

Min kjære hevder hardnakket at kaviar med purreløk på er godt på brødskiva. Jeg har så langt ikke smakt for jeg er ganske sær på når jeg klarer å spise saltpålegg på maten. :o) Om morgenen MÅ jeg ha søtt, bortsett fra når jeg har kokt egg for da MÅ det være kaviar på, men ikke løk.

Skrevet

Min kjære hevder hardnakket at kaviar med purreløk på er godt på brødskiva. Jeg har så langt ikke smakt for jeg er ganske sær på når jeg klarer å spise saltpålegg på maten. :o) Om morgenen MÅ jeg ha søtt, bortsett fra når jeg har kokt egg for da MÅ det være kaviar på, men ikke løk.

Sambisen din har rett! Og har han fiskepudding under er det enda bedre

Skrevet

Sambisen din har rett! Og har han fiskepudding under er det enda bedre

Altså brødskive, fiskepudding kaviar og purreløk? Ikke så rar kombinasjon det.

Når jeg får skikkelig saltsug kastet over meg så kjører jeg nedpå brødskive med kaviar med salami på - det er salt og godt det! :o)

Skrevet

Altså brødskive, fiskepudding kaviar og purreløk? Ikke så rar kombinasjon det.

Når jeg får skikkelig saltsug kastet over meg så kjører jeg nedpå brødskive med kaviar med salami på - det er salt og godt det! :o)

Ja - eller havreknekkebrød med det samme på :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...