Gjest Aviaana Skrevet 9. oktober 2006 Skrevet 9. oktober 2006 Er pysete når det gjelder å prøve nye matkombinasjoner. Men nå har jeg tilfeldigvis alle ingrediensene her. Smørbrødet heller Toast Norrland (moste kokte poteter, løk, egg kaviar). Har noen forsøkt den varianten? Smakte det godt? 0 Siter
flisa Skrevet 9. oktober 2006 Skrevet 9. oktober 2006 JA DET ER GODT! - du kan bytte ut løken med gressløk også 0 Siter
Gjest Aviaana Skrevet 9. oktober 2006 Skrevet 9. oktober 2006 JA DET ER GODT! - du kan bytte ut løken med gressløk også Det var dette med potet og kaviar jeg synes var litt rart. Men hvis du synes den er god så kanskje jeg tør å prøve 0 Siter
flisa Skrevet 9. oktober 2006 Skrevet 9. oktober 2006 Det var dette med potet og kaviar jeg synes var litt rart. Men hvis du synes den er god så kanskje jeg tør å prøve kaviar på kald, kokt potet er godt å maule også det 0 Siter
Mrs. Wallace Skrevet 9. oktober 2006 Skrevet 9. oktober 2006 Løk, egg og kaviar er i hvert fall kjempegodt sammen. 0 Siter
Lillemus Skrevet 9. oktober 2006 Skrevet 9. oktober 2006 JA DET ER GODT! - du kan bytte ut løken med gressløk også Min kjære hevder hardnakket at kaviar med purreløk på er godt på brødskiva. Jeg har så langt ikke smakt for jeg er ganske sær på når jeg klarer å spise saltpålegg på maten. ) Om morgenen MÅ jeg ha søtt, bortsett fra når jeg har kokt egg for da MÅ det være kaviar på, men ikke løk. 0 Siter
flisa Skrevet 9. oktober 2006 Skrevet 9. oktober 2006 Min kjære hevder hardnakket at kaviar med purreløk på er godt på brødskiva. Jeg har så langt ikke smakt for jeg er ganske sær på når jeg klarer å spise saltpålegg på maten. ) Om morgenen MÅ jeg ha søtt, bortsett fra når jeg har kokt egg for da MÅ det være kaviar på, men ikke løk. Sambisen din har rett! Og har han fiskepudding under er det enda bedre 0 Siter
Lillemus Skrevet 9. oktober 2006 Skrevet 9. oktober 2006 Sambisen din har rett! Og har han fiskepudding under er det enda bedre Altså brødskive, fiskepudding kaviar og purreløk? Ikke så rar kombinasjon det. Når jeg får skikkelig saltsug kastet over meg så kjører jeg nedpå brødskive med kaviar med salami på - det er salt og godt det! ) 0 Siter
flisa Skrevet 9. oktober 2006 Skrevet 9. oktober 2006 Altså brødskive, fiskepudding kaviar og purreløk? Ikke så rar kombinasjon det. Når jeg får skikkelig saltsug kastet over meg så kjører jeg nedpå brødskive med kaviar med salami på - det er salt og godt det! ) Ja - eller havreknekkebrød med det samme på 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.