Gå til innhold

Restplasser

Gjest Ja lurer nå på det gitt

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei,

Hva menes det med uspesifisert bosted? Menes det at bare er flyreisen som er inkludert prisen. At man må finne bosted selv? Er litt grønn på det området. Dessuten, hvor er det dere pleier å bestille deres reiser?

Skrevet

Uspesifisert betyr at du ikke vet hvor du kommer til å bo når du bestiller reisen. Du risikerer et dritthotell med do på gangen (med mindre du bestiller med minimumsstandard f.eks. min. to stjerner og bad på rommet), eller du kan være heldig å havne på et luksushotel fordi det ikke er plass andre steder.

Skrevet

Når du reiser uspesifisert kan du risikere å bli plassert på et lite og lugubert hotell eller du kan ende opp på et 4-stjernes. Du puttes inn der det er plass på en måte.

Skrevet

Uspesifisert betyr at du ikke vet hvor du kommer til å bo når du bestiller reisen. Du risikerer et dritthotell med do på gangen (med mindre du bestiller med minimumsstandard f.eks. min. to stjerner og bad på rommet), eller du kan være heldig å havne på et luksushotel fordi det ikke er plass andre steder.

Okay:)

Men hvordan finne ut hvilken stjernes hotell man velger når det er uspesifisert?

Skrevet

Okay:)

Men hvordan finne ut hvilken stjernes hotell man velger når det er uspesifisert?

Man kan ikke velge, det er derfor det er så billig. Men mange steder står det uspesifisert, min. eget bad eller lignende.

Skrevet

Man kan ikke velge, det er derfor det er så billig. Men mange steder står det uspesifisert, min. eget bad eller lignende.

Oki, takk for opplysningene..men man er vel garantert hotell..når det står uspesifisert, og får man vite før reisen hvilken hotell man får, eller når man ankommer stedet..det er vel først til mølla prinsippet her..de som booker først, får vel den beste, eller?

Skal ikke plage deg mer med mine teite spørsmål;)

Skrevet

Oki, takk for opplysningene..men man er vel garantert hotell..når det står uspesifisert, og får man vite før reisen hvilken hotell man får, eller når man ankommer stedet..det er vel først til mølla prinsippet her..de som booker først, får vel den beste, eller?

Man er garantert hotel når det står uspesifisert, men når man får vite hvilket hotel man får vet jeg ikke.

ShitDiddelyDo
Skrevet

Du er garantert hotell, men du kan risikere hotell med dusj og dass på gangen.

Når du ankommer reisemålet ser du diverse reisearrangører stå der. Hvis du f.eks. reiser med Ving - går du bort til fyren med Ving-skilt.

Han vil fortelle deg hvilket hotell du skal bo på.

Dersom det skulle vise seg at du har blitt tildelt et søplested (noe du naturligvis spør Ving-fyren om umiddelbart), lar deg seg gjøre å betale seg opp til et bedre sted - forutsatt at det er kapasitet på hotellene Ving benytter seg av.

Hvis det ikke er ledig kapasitet kan du fort være stuck med driteapparat og dårlig fellesdusj i noe tilnærmet en gymsal.

Skrevet

Man er garantert hotel når det står uspesifisert, men når man får vite hvilket hotel man får vet jeg ikke.

:D takk

Skrevet

Du er garantert hotell, men du kan risikere hotell med dusj og dass på gangen.

Når du ankommer reisemålet ser du diverse reisearrangører stå der. Hvis du f.eks. reiser med Ving - går du bort til fyren med Ving-skilt.

Han vil fortelle deg hvilket hotell du skal bo på.

Dersom det skulle vise seg at du har blitt tildelt et søplested (noe du naturligvis spør Ving-fyren om umiddelbart), lar deg seg gjøre å betale seg opp til et bedre sted - forutsatt at det er kapasitet på hotellene Ving benytter seg av.

Hvis det ikke er ledig kapasitet kan du fort være stuck med driteapparat og dårlig fellesdusj i noe tilnærmet en gymsal.

Felles dusj irriterer meg ikke noe særlig egentlig. Er mer bekymret hvis ikke sengen er god eller om rommet ser ut som dass. Ellers takk for svaret:)

ShitDiddelyDo
Skrevet

Felles dusj irriterer meg ikke noe særlig egentlig. Er mer bekymret hvis ikke sengen er god eller om rommet ser ut som dass. Ellers takk for svaret:)

Med 1-stjerners hoteller er det naturligvis ikke kun dassen og dusjen som er fraværende, og du kan ikke forvente rare standarden hva rommet angår heller. Små rom, ukomfortable senger, dårlig med rene lakener og null vasking av rommet, samt kakelakker og faenskap hvis du er i den delen av verden, er nok hva du kan risikere.

I tillegg til et hotell med svært ugunstig beliggenhet, både hva severdigheter, restauranter og folkeliv, sol og strand og lukt, angår.

Men dette er i verste fall.

Skrevet

Du får da med hotel, men får ikke greie på hvilket hotel før du kommer fram.

Jeg pleier å lete på sol.no. På venstre side har de et valg som heter Charter. De søker blandt veldig mange reisebyråer.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...