Gjest GA Skrevet 10. oktober 2006 Skrevet 10. oktober 2006 "Dyne trekk"? *holder for øya og panna* Vil ikke se! Helt enig. Lurer på om det er mer trekk mellom øra på enkelte enn i dyna... Forbaskade Microsoft som setter krøllestreker under normal norsk rettskriving. 0 Siter
Lillemus Skrevet 10. oktober 2006 Skrevet 10. oktober 2006 Sikkert bare jeg som er hjerterå. ;-) Jeg synes det er godt når samboeren er borte en natt eller to. Da kan jeg breie meg i hele senga og slipper å våkne av hender og føtter som dulter borti meg. Men jeg ville selvsagt ikke sovet alene hver natt eller de fleste nettene. :-) Hadde jeg hatt særbisen hos meg hver natt så hadde nok jeg også syntes det var deilig med en natt alene innimellom, men når alene-nettene er de fleste så er det ikke sånn stas lenger. ;o) 0 Siter
keinstein Skrevet 10. oktober 2006 Skrevet 10. oktober 2006 Sånn:) Bra. Jeg blir rastløs av slik uorden. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.