Gå til innhold

Rart

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg satt foran dataen i stad, plutselig var det som om det gikk rundt for meg, kjentes ut som det gikk støt gjennom hodet, rundt og rundt...

Dette skjedde et par ganger. Hva kan det være?

Hadde noe slikt for et par år siden og.

Gjest pittpottnøtt
Skrevet

Kanskje du bør komme deg bort fra data`n ei stund...

Kom deg ut i frisk luft eller kos deg oppi sofaen med ei god bok. Er symtomene fortsatt der,bør du ha deg til legen...

Mener nå jeg da!

Skrevet

Jeg var hjemme da, mannen min så meg, og det varte under et minutt. Jeg fortalte om forrige "anfallet" mitt til en lege for et år siden, men hun sa det sikkert ikke var noe.

Men jeg syns nå det er skremmende, nesten så jeg tenker på blodpropp på hjerna eller epilepsi...

Skrevet

Jeg var hjemme da, mannen min så meg, og det varte under et minutt. Jeg fortalte om forrige "anfallet" mitt til en lege for et år siden, men hun sa det sikkert ikke var noe.

Men jeg syns nå det er skremmende, nesten så jeg tenker på blodpropp på hjerna eller epilepsi...

Jeg tenker lavt blodsukker eller jernmangel. Så du stjerner?

Skrevet

Det føltes på en måte som lavt blodsukker, men jeg hadde nettopp spist middag...

Husker ikke stjerner, men kjentes ut som jeg sku til å falle bort

Skrevet

Har forresten merket at hvis jeg ikke har spist blir jeg skikkelig slapp og uvel, og hvis jeg har spist for mye søtsaker blir jeg rar og uvel... Jeg er veldig ofte tørst. Er så redd for å ha utviklet diabetes. Tok blodsukker for et par år siden som var normalt.

Skrevet

Har forresten merket at hvis jeg ikke har spist blir jeg skikkelig slapp og uvel, og hvis jeg har spist for mye søtsaker blir jeg rar og uvel... Jeg er veldig ofte tørst. Er så redd for å ha utviklet diabetes. Tok blodsukker for et par år siden som var normalt.

Hvis det er et par år siden kan det jo være lurt å sjekke igjen. Symptomene høres jo litt skumle ut.

Gjest Så lenge det ikke er veldig hyppig så er det ikke farlig
Skrevet

Ikke farlig, hatt noen slike selv også. enten drukket for lite(ikke akkurat da, men i løpet av siste døgnet), spist for lite, sliten i kropp og sjel.. Kan være så mangt.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...