Gjest Mutsy Skrevet 9. oktober 2006 Skrevet 9. oktober 2006 Da bør du se denne: OBS! Om du føler deg støtt av spøking om alvorlige temaer som selvmord så ikke åpne denne. 0 Siter
NeaNoor Skrevet 9. oktober 2006 Skrevet 9. oktober 2006 Jeg er ikke særlig hårsår og ble ikke støtt. Men synes bare den var ufattelig teit. 0 Siter
Gjest togli Skrevet 9. oktober 2006 Skrevet 9. oktober 2006 Den var bare teit! Jeg har igrunnen god sans for humor, men denne der var ikke engang bittelitt morsom... sorry ;-) 0 Siter
Glimtipper Skrevet 9. oktober 2006 Skrevet 9. oktober 2006 Det var jo ikke morsomt. Jeg blir ikke lett støtt, men humoren var fraværende. Veldig rett fram og uten krumspring eller gode poenger. 0 Siter
morsan Skrevet 9. oktober 2006 Skrevet 9. oktober 2006 Det var jo ikke morsomt. Jeg blir ikke lett støtt, men humoren var fraværende. Veldig rett fram og uten krumspring eller gode poenger. Helt enig med deg. 0 Siter
Gjest Princess Peach Skrevet 9. oktober 2006 Skrevet 9. oktober 2006 Det var jo ikke morsomt. Jeg blir ikke lett støtt, men humoren var fraværende. Veldig rett fram og uten krumspring eller gode poenger. Enig her. 0 Siter
keinstein Skrevet 9. oktober 2006 Skrevet 9. oktober 2006 Lite raffinert. Herodes Falsk humor. 0 Siter
dolores83 Skrevet 9. oktober 2006 Skrevet 9. oktober 2006 Jeg syns det var morsomt, men jeg har fått høre fra flere hold at jeg ikke er helt god. Har dog ingen formelle diagnoser (ennå). 0 Siter
Gjest Princess Peach Skrevet 9. oktober 2006 Skrevet 9. oktober 2006 Jeg syns det var morsomt, men jeg har fått høre fra flere hold at jeg ikke er helt god. Har dog ingen formelle diagnoser (ennå). Og jeg som trodde det var håp for deg... 0 Siter
dolores83 Skrevet 9. oktober 2006 Skrevet 9. oktober 2006 Og jeg som trodde det var håp for deg... Det toget har nok gått, dessverre. 0 Siter
Gjest Princess Peach Skrevet 9. oktober 2006 Skrevet 9. oktober 2006 Det toget har nok gått, dessverre. Har du fått plassert noen mokkabønner blant kremtoppene ennå da? 0 Siter
Prozak Skrevet 9. oktober 2006 Skrevet 9. oktober 2006 Lite raffinert. Herodes Falsk humor. Det er vel neppe poenget at denslags humor skal være "raffinert" heller. "...................................." 0 Siter
Prozak Skrevet 9. oktober 2006 Skrevet 9. oktober 2006 Den var teit, men det er åpenbart poenget også. Og som rett og slett teit humor, så får den ståkarakter fra meg ihvertfall. "........................................." 0 Siter
dolores83 Skrevet 9. oktober 2006 Skrevet 9. oktober 2006 Har du fått plassert noen mokkabønner blant kremtoppene ennå da? Når sant skal sies, så... Nei. Vi har faktisk ikke kremtopper... Så egentlig var det bare skryt og røverhistorier fra min side. Jeg skammer meg! 0 Siter
Gjest Princess Peach Skrevet 9. oktober 2006 Skrevet 9. oktober 2006 Når sant skal sies, så... Nei. Vi har faktisk ikke kremtopper... Så egentlig var det bare skryt og røverhistorier fra min side. Jeg skammer meg! *dån* Huff, hva skal vi gjøre med deg, da!? 0 Siter
dolores83 Skrevet 9. oktober 2006 Skrevet 9. oktober 2006 *dån* Huff, hva skal vi gjøre med deg, da!? Det er det flere enn deg som lurer på. Men nå _må_ jeg gå og legge meg. Begynner på jobb om seks timer:( 0 Siter
dolores83 Skrevet 10. oktober 2006 Skrevet 10. oktober 2006 Lite raffinert. Herodes Falsk humor. Det blir vel "Herodes Falsk-humor"? "Lager vi sammensetninger med et egennavn, bør vi sette bindestrek mellom navnet og resten av ordet. Bindestreken viser da at ordet er laget mer eller mindre for anledningen." www.sprakrad.no 0 Siter
Gjest this is a signature Skrevet 10. oktober 2006 Skrevet 10. oktober 2006 Har du sett den videoen som kommer opp etterpå hvor det står: "This is for Lasse Giertsen(han som lagde selvmord-videoen) and only Lasse - Don't watch!" Har ikke sett på den, i tilfelle det var noe grotesk.. 0 Siter
Gjest Ulvinnen Skrevet 10. oktober 2006 Skrevet 10. oktober 2006 Støtt ble jeg ikke, men det var ingenting å le av der 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.