Gå til innhold

Har du litt syk humor?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Da bør du se denne:

OBS! Om du føler deg støtt av spøking om alvorlige temaer som selvmord så ikke åpne denne.

Skrevet

Jeg er ikke særlig hårsår og ble ikke støtt. Men synes bare den var ufattelig teit.

Skrevet

Den var bare teit! Jeg har igrunnen god sans for humor, men denne der var ikke engang bittelitt morsom... sorry ;-)

Skrevet

Det var jo ikke morsomt. Jeg blir ikke lett støtt, men humoren var fraværende. Veldig rett fram og uten krumspring eller gode poenger.

Skrevet

Det var jo ikke morsomt. Jeg blir ikke lett støtt, men humoren var fraværende. Veldig rett fram og uten krumspring eller gode poenger.

Helt enig med deg.

Gjest Princess Peach
Skrevet

Enig her.

Skrevet

Jeg syns det var morsomt, men jeg har fått høre fra flere hold at jeg ikke er helt god. Har dog ingen formelle diagnoser (ennå).

Gjest Princess Peach
Skrevet

Jeg syns det var morsomt, men jeg har fått høre fra flere hold at jeg ikke er helt god. Har dog ingen formelle diagnoser (ennå).

Og jeg som trodde det var håp for deg... ;)

Skrevet

Og jeg som trodde det var håp for deg... ;)

Det toget har nok gått, dessverre.

Gjest Princess Peach
Skrevet

Det toget har nok gått, dessverre.

Har du fått plassert noen mokkabønner blant kremtoppene ennå da? :)

Skrevet

Lite raffinert.

Herodes Falsk humor.

Det er vel neppe poenget at denslags humor skal være "raffinert" heller.

"...................................."

Skrevet

Den var teit, men det er åpenbart poenget også. Og som rett og slett teit humor, så får den ståkarakter fra meg ihvertfall.

"........................................."

Skrevet

Har du fått plassert noen mokkabønner blant kremtoppene ennå da? :)

Når sant skal sies, så... Nei. Vi har faktisk ikke kremtopper... :( Så egentlig var det bare skryt og røverhistorier fra min side. Jeg skammer meg!

Gjest Princess Peach
Skrevet

Når sant skal sies, så... Nei. Vi har faktisk ikke kremtopper... :( Så egentlig var det bare skryt og røverhistorier fra min side. Jeg skammer meg!

*dån*

Huff, hva skal vi gjøre med deg, da!?

Skrevet

*dån*

Huff, hva skal vi gjøre med deg, da!?

Det er det flere enn deg som lurer på.

Men nå _må_ jeg gå og legge meg. Begynner på jobb om seks timer:(

Skrevet

Lite raffinert.

Herodes Falsk humor.

Det blir vel

"Herodes Falsk-humor"?

"Lager vi sammensetninger med et egennavn, bør vi sette bindestrek mellom navnet og resten av ordet. Bindestreken viser da at ordet er laget mer eller mindre for anledningen."

www.sprakrad.no

Gjest this is a signature
Skrevet

Har du sett den videoen som kommer opp etterpå hvor det står: "This is for Lasse Giertsen(han som lagde selvmord-videoen) and only Lasse - Don't watch!"

Har ikke sett på den, i tilfelle det var noe grotesk..

Gjest Ulvinnen
Skrevet

Støtt ble jeg ikke, men det var ingenting å le av der :(

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...