Gå til innhold

Lammestek og..?

Anbefalte innlegg

Gjest bæbælillelam
Skrevet

Hva går an å servere i tillegg til lammestek for at en skal være sikker på at det er nok mat. Tenker på kjøtt..

(som f.eks medisterkake ved siden av ribbe -men hva ved siden av lammestek og fløtegratinerte poteter?).

Skrevet

Har aldri vært borti "tilleggskjøtt" til lammestek. Beregn heller ekstra godt med lammekjøtt!

Eventuelt kunne du ha noen lammekotelletter ved siden av??

Skrevet

Hvis du først skal servere lammestek, hvorfor har du ikke nok kjøtt?

Man serverer jo med masse grønnsaker, broccoli, rosenkål og gulrøtter, samt masse hjemmelaget saus!

Skrevet

Du kan putte kjøttdeig i den, en blanding av svin og kalv tror jeg det skal være da.

Gjest bæbælillelam
Skrevet

Hvis du først skal servere lammestek, hvorfor har du ikke nok kjøtt?

Man serverer jo med masse grønnsaker, broccoli, rosenkål og gulrøtter, samt masse hjemmelaget saus!

Ja, men siden det skal være 8 til middag, og det står at en lammestek rekker til 6-8 pers., så tenkte jeg at det ble litt mye og dyrt og kjøpe 2 lammesteker.. men det ser ut til at jeg må det likevel.. Ellers takk for svar:)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...