Gjest bæbælillelam Skrevet 9. oktober 2006 Skrevet 9. oktober 2006 Hva går an å servere i tillegg til lammestek for at en skal være sikker på at det er nok mat. Tenker på kjøtt.. (som f.eks medisterkake ved siden av ribbe -men hva ved siden av lammestek og fløtegratinerte poteter?). 0 Siter
gutt23 Skrevet 9. oktober 2006 Skrevet 9. oktober 2006 tyttebærtrekte pærer.. mmmm stekt sopp 0 Siter
morsan Skrevet 9. oktober 2006 Skrevet 9. oktober 2006 Har aldri vært borti "tilleggskjøtt" til lammestek. Beregn heller ekstra godt med lammekjøtt! Eventuelt kunne du ha noen lammekotelletter ved siden av?? 0 Siter
hidi Skrevet 9. oktober 2006 Skrevet 9. oktober 2006 Hvis du først skal servere lammestek, hvorfor har du ikke nok kjøtt? Man serverer jo med masse grønnsaker, broccoli, rosenkål og gulrøtter, samt masse hjemmelaget saus! 0 Siter
Sofline Skrevet 10. oktober 2006 Skrevet 10. oktober 2006 Du kan putte kjøttdeig i den, en blanding av svin og kalv tror jeg det skal være da. 0 Siter
Gjest bæbælillelam Skrevet 10. oktober 2006 Skrevet 10. oktober 2006 Hvis du først skal servere lammestek, hvorfor har du ikke nok kjøtt? Man serverer jo med masse grønnsaker, broccoli, rosenkål og gulrøtter, samt masse hjemmelaget saus! Ja, men siden det skal være 8 til middag, og det står at en lammestek rekker til 6-8 pers., så tenkte jeg at det ble litt mye og dyrt og kjøpe 2 lammesteker.. men det ser ut til at jeg må det likevel.. Ellers takk for svar:) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.