Gå til innhold

Nå gjelder det selve dyna...!

Anbefalte innlegg

Gjest girl with no name
Skrevet

Kan noen anbefale meg en god og forholdsvis billig dyne. Har Jydsk og Kid i nærheten.

Jeg har ei dyr dundyne som jeg måtte kutte ut, ble for varm for meg. Kunne tenkt meg helårsdyne.

Skrevet

kjøp sommervarianten av dundyne.. nesten ikke noe dun, men allikevel mye bedre enn syntetiske dyner

Skrevet

Høye Exclusive er OK (og den har de helt sikkert både på Jysk og Kid.

Skrevet

Kjøpte ei god dyne på Ikea.

Den består av 2 dyner, ei middels tykk og ei tynn sommerdyne. Kan brukes hver for seg, eller festes sammen til ei veldig tykk vinterdyne.

Mye dyne for pengene. Under 1000,-

Gjest finn-blomst
Skrevet

Kjøpte ei god dyne på Ikea.

Den består av 2 dyner, ei middels tykk og ei tynn sommerdyne. Kan brukes hver for seg, eller festes sammen til ei veldig tykk vinterdyne.

Mye dyne for pengene. Under 1000,-

Men det er vel spes.mål på dynene på ikea, er det ikke?

Så da er det ikke sikkert en kan bruke noe av sengetøyet en har fra før??

Greit å være klar over det iallefall!

Skrevet

Nei, Ikea har normale mål nå.

Skrevet

Et veldig viktig poeng. Dyner og sengetøy på IKEA er 150 cm brede, og vanlig "standard" ellers er 140 cm.

Det kan være veldig viktig å huske på. Kjøper man dyner på IKEA, må man kjøpe sengetøyet der også. Og kjøper man sengetøy på IKEA til 140-dyner, blir det veldig "slafsete" med 10 cm ekstra trekk rundt dyna.

Skrevet

Har de fått det nå i det siste?

Det har jeg ikke fått med meg.

Skrevet

Nå var jeg inne på nettsidene til IKEA, og alle dyner og dynetrekk jeg sjekka var 150 cm brede (fortsatt).

Skrevet

Nå var jeg inne på nettsidene til IKEA, og alle dyner og dynetrekk jeg sjekka var 150 cm brede (fortsatt).

Ja, jeg tenkte på lengden. Ikea-dyner var 2.10 lange før, nå er de 2 meter.

Skrevet

Ja, jeg tenkte på lengden. Ikea-dyner var 2.10 lange før, nå er de 2 meter.

OK. Lengden, ja. Men bredden er fortsatt et problem. :-)

(De svenskene).

Skrevet

OK. Lengden, ja. Men bredden er fortsatt et problem. :-)

(De svenskene).

*notere*

Jentungen har Ikea-dyne, men hun er også den eneste i familien som ikke har 2,20-dyne, så jeg får bare passe på å kjøpe alle dynetrekk på Ikea.

Men problemet er kanskje mindre den veien? For smalt dynetrekk gir bare en mer kompakt dyne, mens vanlig dyne i Ikea-trekk gir overflødig trekk på siden.

Skrevet

På den dyna jeg har, er det iallefall helt vanlige mål, og jeg bruker det sengetøyet jeg hadde fra før.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...