Gjest girl with no name Skrevet 9. oktober 2006 Skrevet 9. oktober 2006 Kan noen anbefale meg en god og forholdsvis billig dyne. Har Jydsk og Kid i nærheten. Jeg har ei dyr dundyne som jeg måtte kutte ut, ble for varm for meg. Kunne tenkt meg helårsdyne. 0 Siter
gutt23 Skrevet 9. oktober 2006 Skrevet 9. oktober 2006 kjøp sommervarianten av dundyne.. nesten ikke noe dun, men allikevel mye bedre enn syntetiske dyner 0 Siter
Gyda Skrevet 10. oktober 2006 Skrevet 10. oktober 2006 Høye Exclusive er OK (og den har de helt sikkert både på Jysk og Kid. 0 Siter
tula Skrevet 10. oktober 2006 Skrevet 10. oktober 2006 Kjøpte ei god dyne på Ikea. Den består av 2 dyner, ei middels tykk og ei tynn sommerdyne. Kan brukes hver for seg, eller festes sammen til ei veldig tykk vinterdyne. Mye dyne for pengene. Under 1000,- 0 Siter
Gjest finn-blomst Skrevet 10. oktober 2006 Skrevet 10. oktober 2006 Kjøpte ei god dyne på Ikea. Den består av 2 dyner, ei middels tykk og ei tynn sommerdyne. Kan brukes hver for seg, eller festes sammen til ei veldig tykk vinterdyne. Mye dyne for pengene. Under 1000,- Men det er vel spes.mål på dynene på ikea, er det ikke? Så da er det ikke sikkert en kan bruke noe av sengetøyet en har fra før?? Greit å være klar over det iallefall! 0 Siter
Atene Skrevet 10. oktober 2006 Skrevet 10. oktober 2006 Men det er vel spes.mål på dynene på ikea, er det ikke? Så da er det ikke sikkert en kan bruke noe av sengetøyet en har fra før?? Greit å være klar over det iallefall! Nei, Ikea har normale mål nå. 0 Siter
Gyda Skrevet 10. oktober 2006 Skrevet 10. oktober 2006 Men det er vel spes.mål på dynene på ikea, er det ikke? Så da er det ikke sikkert en kan bruke noe av sengetøyet en har fra før?? Greit å være klar over det iallefall! Et veldig viktig poeng. Dyner og sengetøy på IKEA er 150 cm brede, og vanlig "standard" ellers er 140 cm. Det kan være veldig viktig å huske på. Kjøper man dyner på IKEA, må man kjøpe sengetøyet der også. Og kjøper man sengetøy på IKEA til 140-dyner, blir det veldig "slafsete" med 10 cm ekstra trekk rundt dyna. 0 Siter
Gyda Skrevet 10. oktober 2006 Skrevet 10. oktober 2006 Nei, Ikea har normale mål nå. Har de fått det nå i det siste? Det har jeg ikke fått med meg. 0 Siter
Gyda Skrevet 10. oktober 2006 Skrevet 10. oktober 2006 Nei, Ikea har normale mål nå. Nå var jeg inne på nettsidene til IKEA, og alle dyner og dynetrekk jeg sjekka var 150 cm brede (fortsatt). 0 Siter
Atene Skrevet 10. oktober 2006 Skrevet 10. oktober 2006 Nå var jeg inne på nettsidene til IKEA, og alle dyner og dynetrekk jeg sjekka var 150 cm brede (fortsatt). Ja, jeg tenkte på lengden. Ikea-dyner var 2.10 lange før, nå er de 2 meter. 0 Siter
Gyda Skrevet 10. oktober 2006 Skrevet 10. oktober 2006 Ja, jeg tenkte på lengden. Ikea-dyner var 2.10 lange før, nå er de 2 meter. OK. Lengden, ja. Men bredden er fortsatt et problem. :-) (De svenskene). 0 Siter
Atene Skrevet 10. oktober 2006 Skrevet 10. oktober 2006 OK. Lengden, ja. Men bredden er fortsatt et problem. :-) (De svenskene). *notere* Jentungen har Ikea-dyne, men hun er også den eneste i familien som ikke har 2,20-dyne, så jeg får bare passe på å kjøpe alle dynetrekk på Ikea. Men problemet er kanskje mindre den veien? For smalt dynetrekk gir bare en mer kompakt dyne, mens vanlig dyne i Ikea-trekk gir overflødig trekk på siden. 0 Siter
tula Skrevet 10. oktober 2006 Skrevet 10. oktober 2006 Men det er vel spes.mål på dynene på ikea, er det ikke? Så da er det ikke sikkert en kan bruke noe av sengetøyet en har fra før?? Greit å være klar over det iallefall! På den dyna jeg har, er det iallefall helt vanlige mål, og jeg bruker det sengetøyet jeg hadde fra før. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.