Gjest I'm queen of the castle... Skrevet 9. oktober 2006 Skrevet 9. oktober 2006 1. SEINFELD 2. The Office 3. Mash 4. Arrested development 5. Ingen grunn til begeistring 6. Forviklingar (Soap) 7. Weeds 8. My name is Earl Synes iaffal jeg.... 0 Siter
Gjest Princess Peach Skrevet 9. oktober 2006 Skrevet 9. oktober 2006 1. SEINFELD 2. The Office 3. Kongen av Queens 4. My name is Earl 5. Simpsons 6. Futurama 8. Scrubs I tilfeldig rekkefølge. 0 Siter
Sofline Skrevet 9. oktober 2006 Skrevet 9. oktober 2006 Venner for Livet og Frasier. Ingen andre på samme nivå, synes jeg. 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 9. oktober 2006 Skrevet 9. oktober 2006 - Fleksnes - The Office - Cheers - Bundy - Simpsons - South Park - Extras - Seinfeld (til nød ...) 0 Siter
Gjest Princess Peach Skrevet 9. oktober 2006 Skrevet 9. oktober 2006 - Fleksnes - The Office - Cheers - Bundy - Simpsons - South Park - Extras - Seinfeld (til nød ...) Bundy? Æsj... 0 Siter
Gjest Princess Peach Skrevet 9. oktober 2006 Skrevet 9. oktober 2006 Al er kongen! Bundy er så veldig gutteserie altså. Det er jo så overdrevet "morsomt". For the record: HOMER er kongen! 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 9. oktober 2006 Skrevet 9. oktober 2006 Bundy er så veldig gutteserie altså. Det er jo så overdrevet "morsomt". For the record: HOMER er kongen! Det er konger i alle seriene jeg nevner over. Fleksnes (ubestridt nummer 1!), Homer, Cartman, David Brent, Cliff Clavin, Woody, Frasier, osv. 0 Siter
Gjest Princess Peach Skrevet 9. oktober 2006 Skrevet 9. oktober 2006 Det er konger i alle seriene jeg nevner over. Fleksnes (ubestridt nummer 1!), Homer, Cartman, David Brent, Cliff Clavin, Woody, Frasier, osv. Ja, men Homer er KONGEN! 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 9. oktober 2006 Skrevet 9. oktober 2006 Bundy er så veldig gutteserie altså. Det er jo så overdrevet "morsomt". For the record: HOMER er kongen! Men ja; det er nok en gutteserie. Hva synes du om Ford Fairlane? Den ultimate guttefilm. Filmen er like forbanna morsom som storyen er elendig - og det sier ikke rent lite om hvor morsom filmen er. 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 9. oktober 2006 Skrevet 9. oktober 2006 Ja, men Homer er KONGEN! Definitivt konge han også. 0 Siter
Gjest I'm queen of the castle Skrevet 9. oktober 2006 Skrevet 9. oktober 2006 1. SEINFELD 2. The Office 3. Mash 4. Arrested development 41/2. Frasier (hvordan kunne jeg glemme den?) 5. Ingen grunn til begeistring 6. Forviklingar (Soap) 7. Weeds 8. My name is Earl Synes iaffal jeg.... 0 Siter
Gjest Princess Peach Skrevet 9. oktober 2006 Skrevet 9. oktober 2006 Men ja; det er nok en gutteserie. Hva synes du om Ford Fairlane? Den ultimate guttefilm. Filmen er like forbanna morsom som storyen er elendig - og det sier ikke rent lite om hvor morsom filmen er. Det er sikkert 15 år siden jeg har sett den, men jeg tror jeg syntes den var morsom. Samboeren har den på dvd her, så jeg får vel se den en dag. Har jo egentlig veldig "guttete" filmsmak, så jeg liker nok den også. 0 Siter
Gjest Princess Peach Skrevet 9. oktober 2006 Skrevet 9. oktober 2006 Definitivt konge han også. Yeah! "I'm normally not a praying man, but if you're up there, please save me, Superman!" Konge! 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 9. oktober 2006 Skrevet 9. oktober 2006 Det er sikkert 15 år siden jeg har sett den, men jeg tror jeg syntes den var morsom. Samboeren har den på dvd her, så jeg får vel se den en dag. Har jo egentlig veldig "guttete" filmsmak, så jeg liker nok den også. Husker jeg lånte den bort til noen kvinnesaksforskjempere/antirasister på videregående. Jeg fikk den tilbake med et "DETTE VAR IKKE NOE FOR OSS!". De hadde sett 10 minutter med verdens mest kjønnsdiskriminerende rasist (selv om det siste ikke går fram av filmen, men jeg tror nok de hadde hørt om Dice tidligere). 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 9. oktober 2006 Skrevet 9. oktober 2006 Yeah! "I'm normally not a praying man, but if you're up there, please save me, Superman!" Konge! Jeg fikk sesong 6 i posten her forleden. 0 Siter
Gjest Princess Peach Skrevet 9. oktober 2006 Skrevet 9. oktober 2006 Husker jeg lånte den bort til noen kvinnesaksforskjempere/antirasister på videregående. Jeg fikk den tilbake med et "DETTE VAR IKKE NOE FOR OSS!". De hadde sett 10 minutter med verdens mest kjønnsdiskriminerende rasist (selv om det siste ikke går fram av filmen, men jeg tror nok de hadde hørt om Dice tidligere). Hehe... Velvel. Kan ikke si jeg tar meg så veldig nær av det, egentlig. 0 Siter
Mary Poppins Skrevet 10. oktober 2006 Skrevet 10. oktober 2006 Friends, Kongen av Queens, Seinfeld, Fraiser, Bundy. 0 Siter
Gjest Princess Peach Skrevet 10. oktober 2006 Skrevet 10. oktober 2006 Jeg fikk sesong 6 i posten her forleden. Jeg fant en film i hylla mi som jeg ikke har sett ennå, for en hyggelig overraskelse. Samboeren så den i går, men jeg fikk ikke med meg alt. Den var visst bra, så ganske bra ut også. (Boondock saints.) Minte meg litt om Pulp Fiction og Reservoir Dogs, ut fra de små glimtene jeg fikk på skjermen. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.