Gå til innhold

Morsomste tv-serier (type sit coms) gjennom tidene er:

Anbefalte innlegg

ShitDiddelyDo
Skrevet

Hehe... Velvel. Kan ikke si jeg tar meg så veldig nær av det, egentlig. :)

Men det er litt kult å vite at fyren spiller noe tilnærmet seg selv i Ford Fairlane. :)

Har sett noen talkshow med fyren, og han er faen ikke tam for fem øre. Aner ikke om han fortsatt holder på. Tror vel ikke det var noen som ville arbeide med ham lenger.

• Svar 49
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• ShitDiddelyDo

17

• hare1365380455

3

• Piraye

1

• Sofline

1

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

ShitDiddelyDo
Skrevet

Jeg fant en film i hylla mi som jeg ikke har sett ennå, for en hyggelig overraskelse. Samboeren så den i går, men jeg fikk ikke med meg alt. Den var visst bra, så ganske bra ut også. (Boondock saints.) Minte meg litt om Pulp Fiction og Reservoir Dogs, ut fra de små glimtene jeg fikk på skjermen.

Den er det så mange år siden jeg har sett at jeg muligens burde se den igjen snart.

Gjest Princess Peach
Skrevet

Men det er litt kult å vite at fyren spiller noe tilnærmet seg selv i Ford Fairlane. :)

Har sett noen talkshow med fyren, og han er faen ikke tam for fem øre. Aner ikke om han fortsatt holder på. Tror vel ikke det var noen som ville arbeide med ham lenger.

Hehe, kult. Har du sett talkshow med Patton Oswalt, forresten? Han som spiller Spence i Kongen av Queens. Fikk noen utdrag på mp3, og han er jo helt rå! Skulle ikke tro det ut fra den tusseladdete rollen han spiller i serien. :)

Gjest Princess Peach
Skrevet

Den er det så mange år siden jeg har sett at jeg muligens burde se den igjen snart.

Jeg føler at lysten til å se Nattsvermeren er coming on snart. Den må jeg bare se med jevne mellomrom, yndlings! :)

ShitDiddelyDo
Skrevet

Hehe, kult. Har du sett talkshow med Patton Oswalt, forresten? Han som spiller Spence i Kongen av Queens. Fikk noen utdrag på mp3, og han er jo helt rå! Skulle ikke tro det ut fra den tusseladdete rollen han spiller i serien. :)

Nope, ante ikke engang at han var talkshow-mann.

Men den serien er oppskrytt. Dog funker det å hvile øynene på dama til Doug i ny og ne. :)

ShitDiddelyDo
Skrevet

Jeg føler at lysten til å se Nattsvermeren er coming on snart. Den må jeg bare se med jevne mellomrom, yndlings! :)

Jeg har det sånn med Gudfaren og samtlige av filmene til Tarantino (bortsett fra Jackie Brown).

Gudfaren er det vel faktisk et par år siden sist jeg så nå. Snart på tide med en Gudfaren helg. :)

Gjest Princess Peach
Skrevet

Nope, ante ikke engang at han var talkshow-mann.

Men den serien er oppskrytt. Dog funker det å hvile øynene på dama til Doug i ny og ne. :)

Ler så jeg ruller av den serien jeg. :)

Gjest Princess Peach
Skrevet

Jeg har det sånn med Gudfaren og samtlige av filmene til Tarantino (bortsett fra Jackie Brown).

Gudfaren er det vel faktisk et par år siden sist jeg så nå. Snart på tide med en Gudfaren helg. :)

Ja, jeg har vel lovet dyrt og hellig å se den jeg også. :)

ShitDiddelyDo
Skrevet

Ler så jeg ruller av den serien jeg. :)

Synes det blir for mye av det samme, og at karakterene er mer irriterende enn morsomme.

Samme som Alle Elsker Raymond.

Greit hvis man virkelig kjeder seg, men ikke noe mer.

ShitDiddelyDo
Skrevet

Ja, jeg har vel lovet dyrt og hellig å se den jeg også. :)

Jepp. Du har ikke noe valg nå.

Og før orddelingspolitiet helt korrekt henger meg:

Gudfaren-helg, skulle det stå.

Gjest Princess Peach
Skrevet

Synes det blir for mye av det samme, og at karakterene er mer irriterende enn morsomme.

Samme som Alle Elsker Raymond.

Greit hvis man virkelig kjeder seg, men ikke noe mer.

Å herregud, Alle elsker Raymond er den mest irriterende serien jeg vet om.

Gjest Princess Peach
Skrevet

Var det ikke noe mer jeg lovet å se? Jeg har glemt det allerede. :)

Gjest Princess Peach
Skrevet

Kom på det! To kill a mockingbird, var det.

ShitDiddelyDo
Skrevet

Å herregud, Alle elsker Raymond er den mest irriterende serien jeg vet om.

Ja, den er i overkant. Den ene karakterer er mer irriterende enn den andre, og tatt i betrakning hvor irriterende f.eks. hovedpersonen er, sier ikke det rent lite.

Gjest Princess Peach
Skrevet

Ja, den er i overkant. Den ene karakterer er mer irriterende enn den andre, og tatt i betrakning hvor irriterende f.eks. hovedpersonen er, sier ikke det rent lite.

Ja, det er ikke én morsom karakter der. Og hvis noen sier noe morsomt, så ler publikum i ti minutter. Argh.

ShitDiddelyDo
Skrevet

Ja, det er ikke én morsom karakter der. Og hvis noen sier noe morsomt, så ler publikum i ti minutter. Argh.

Det begynner å bli en stund siden amerikanerne klarte å lage en artig humorserie.

Friends er vel det siste, men også der tapte de grusomt etter hvert som årene gikk.

Engelskmennene er mer oppegående. Se hva de gjorde med The Office! Ga seg når serien var på topp. Samme med Fawlty Towers.

ShitDiddelyDo
Skrevet

Det begynner å bli en stund siden amerikanerne klarte å lage en artig humorserie.

Friends er vel det siste, men også der tapte de grusomt etter hvert som årene gikk.

Engelskmennene er mer oppegående. Se hva de gjorde med The Office! Ga seg når serien var på topp. Samme med Fawlty Towers.

Og før da-/når-politiet tar meg.

Det skulle stå da der jeg skrev når.

Gjest Princess Peach
Skrevet

Ja, Friends skulle absolutt gitt seg da de var på topp. The Office klarte det glimrende! Tror serien kunne blitt irriterende hvis de hadde tværet den til siste trevl. Sånn som den er nå, står den jo som en genistrek. :)

ShitDiddelyDo
Skrevet

Ja, Friends skulle absolutt gitt seg da de var på topp. The Office klarte det glimrende! Tror serien kunne blitt irriterende hvis de hadde tværet den til siste trevl. Sånn som den er nå, står den jo som en genistrek. :)

Den gjør det, og den kan sees igjen og igjen. :)

Skrevet

Kongen av queens, friends, seinfeld, simpsons, south park, family guy og american dad.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...