Gå til innhold

Morsomste tv-serier (type sit coms) gjennom tidene er:

Anbefalte innlegg

ylvali1365381015
Skrevet

Kongen av queens, friends, seinfeld, simpsons, south park, family guy og american dad.

Frasier er desidert morsomst! :-D

Kongen av Queens og Seinfeld er også underholdene, det samme er Friends, og en eldgammel serie som sikkert ikke går nå, men kommer i reprise med jevne mellomrom: Cheers. Etaten og The office har jeg også sett noen episoder av, og synes det er vittig innimellom-tatt på kornet-men ikke hylende artig.

Følger ikke med på serier egentlig, vet ikke når de går. Men hender jeg tilfeldigvis slenger innom en kanal og får med meg en episode hist og her.

• Svar 49
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• ShitDiddelyDo

17

• hare1365380455

3

• Piraye

1

• Sofline

1

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Hvis Hotell i særklasse kan kalles serie (er vel kun laget ca. 10 episoder gjennom tidene), setter jeg den først.

Så har vi South Park og Seinfeld.

Den nye serien med "Elaine" er ikke dum. Hun er morsom. Christine heter den.

Verste serie gjennom tidene: Helene og gutta, med Joey som en god (dårlig) nr. 2..

Skrevet

1. SEINFELD

2. The Office

3. Kongen av Queens

4. My name is Earl

5. Simpsons

6. Futurama

8. Scrubs

I tilfeldig rekkefølge. :)

Scrubs er tidenes beste sit com synes jeg!

Synd at tv3 ikke sender den lenger, men takket være div nedlastingsprogrammer har jeg fått med meg til og med sesong 5 :)

Sesong seks er under produksjon, men jeg er ikke sikker på sendetidspunkt!

Gleder meg i allefall :)

Gjest girasol
Skrevet

Jeg liker best Kongen av Queens, Friends, That 70's Show, Seinfeldt, Step By Step og Frasier. I prioritert rekkefølge :)

laguna1365380434
Skrevet

Jeg ser på Simpsons og litt på Weeds..Ler mye av førstnevnte og humrer litt av nr 2.

Ellers..Virkelig morsomme serier...Hmmm...Hotel i særklasse er kjempegøy da..Strangers with candy var gøy..(har det gått her?) Disse tingene fra når jeg var liten..Hemmelighetene i B-by og Brødrene Dal var gøy..(var det ikke det a?)

Ellers småler jeg litt av både Friends, Kongen av Qeens og Bundy (men da snakker vi tidlig i sesongen..Utover blir det bare søppel..Bundy altså)

Sånn Step by step, fresh prince in bel air, Nanny, Pantertanter (!), ti tommeltotter,Pizzagjengen, that 7o show etc er BARE søppel. Ler ikke litt engang, og skrur av om det er opp til meg alene.

For ikke å snakke om alt av Tore Ryen. Grøss.

:-)

hare1365380455
Skrevet

Jeg ser på Simpsons og litt på Weeds..Ler mye av førstnevnte og humrer litt av nr 2.

Ellers..Virkelig morsomme serier...Hmmm...Hotel i særklasse er kjempegøy da..Strangers with candy var gøy..(har det gått her?) Disse tingene fra når jeg var liten..Hemmelighetene i B-by og Brødrene Dal var gøy..(var det ikke det a?)

Ellers småler jeg litt av både Friends, Kongen av Qeens og Bundy (men da snakker vi tidlig i sesongen..Utover blir det bare søppel..Bundy altså)

Sånn Step by step, fresh prince in bel air, Nanny, Pantertanter (!), ti tommeltotter,Pizzagjengen, that 7o show etc er BARE søppel. Ler ikke litt engang, og skrur av om det er opp til meg alene.

For ikke å snakke om alt av Tore Ryen. Grøss.

:-)

Jeg liker the 70's show! Og Seinfeld, Friends, Kongen av Queens, Hotell i Særklasse, The Office, Extras og (hm....) jeg har nok glemt en eller to. Cheers og Scrubs, men jeg har ikke sett så mye Scrubs.

hare1365380455
Skrevet

- Fleksnes

- The Office

- Cheers

- Bundy

- Simpsons

- South Park

- Extras

- Seinfeld (til nød ...)

Fleksnes glemte jeg jo!

Skrevet

Friends. Har alle sesongene på DVD og kan se de om og om og om igjen.

hare1365380455
Skrevet

Jeg liker best Kongen av Queens, Friends, That 70's Show, Seinfeldt, Step By Step og Frasier. I prioritert rekkefølge :)

Frasier, ja. Det er lenge siden jeg har sett!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...