Gå til innhold

På hotell med barn?

Anbefalte innlegg

Gjest på reise
Skrevet

Vi skal til Oslo i morgen og blir der over natten. Vi er to voksne og ett barn. Noen som kan anbefale noen ok hotell som ikke er så dyre og som er bra å ha barn med på?

Skrevet

Kanskje Bondeheimen?

Svært sentralt og likevel ikke blant de aller dyreste. God standard.

Skrevet

http://www.cochspensjonat.no/

anbefaler det hotellet her. Greie rom, ikke for dyrt og så ligger det ved slottet. Hyggelig personale er det også. De har også en kjempegod frokostbuffet.

I så fall må de helt nylig ha begynt med frokostservering. Har bodd der mange ganger, og har aldri noensinne opplevd at Cochs har noe annen servering enn en brusautomat. Jeg liker å bo på Cochs, det er veldig billig og sentralt, men kjøkken har de ikke.

Gjest på reise
Skrevet

http://www.cochspensjonat.no/

anbefaler det hotellet her. Greie rom, ikke for dyrt og så ligger det ved slottet. Hyggelig personale er det også. De har også en kjempegod frokostbuffet.

Takk for hjelpen! Da valgte vi Cochs pensjonat... :-)

Skrevet

Et bra hotell å bo med barn er Royal Christiania for der er det basseng. Men det er nok i den øvre prisklassen vil jeg tro. Vandrehjemmet på Haraldsheim har uteområder slik at barnet kan leke og røre litt på seg. Ellers så tror jeg de fleste sentrumshotellene er ganske like. Kanskje ikke så smart å bo med barn på Karl Johan på grunn av at det har blitt det nye horestrøket?

Skrevet

Et bra hotell å bo med barn er Royal Christiania for der er det basseng. Men det er nok i den øvre prisklassen vil jeg tro. Vandrehjemmet på Haraldsheim har uteområder slik at barnet kan leke og røre litt på seg. Ellers så tror jeg de fleste sentrumshotellene er ganske like. Kanskje ikke så smart å bo med barn på Karl Johan på grunn av at det har blitt det nye horestrøket?

Og hvordan skader det barna?

Skrevet

Karl Johans gate er jo LANG! Man er ikke spesielt nærme horestrøket dersom man bor på Grand for eksempel! ;-)

Skrevet

Og hvordan skader det barna?

Jeg tror nok ikke det skader barna, men det er nok ikke alle som syns det er like hyggelig å komme hjem et hotell i det strøket på kvelden sammen med barn.

Skrevet

Så du mener at vi bør begynne å holde unger unna Karl Johan?

Skrevet

Man trenger jo ikke å marsjere mellom freia-skiltet og Plata midt på natten, da. :-)

Hvis man synes det er så fryktelig farlig mener jeg.

Skrevet

Så du mener at vi bør begynne å holde unger unna Karl Johan?

Personlig synes jeg det er verre med alle de fulle menneskene i helgene enn med de prostituerte. Vil tro et barn reagerer mer på det. Men hvor sent har man tenkt til å være ute med barna, da?

Når det er sagt synes jeg ikke Karl Johan, altså gågate-delen er spesielt hyggelig. Og jeg ville ikke bodd i kvadraturen. Hverken med eller uten barn.

:-)

Skrevet

Jeg tror nok ikke det skader barna, men det er nok ikke alle som syns det er like hyggelig å komme hjem et hotell i det strøket på kvelden sammen med barn.

Datteren min og jeg lå på et rimelig og greit hotell i Skippergata. Horene gjør vel ingen fortred?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...