Gå til innhold

Ingen bombe kanskje?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg kommer ikke inn på siden. Hvilken konge er det snakk om?

Gjest Ikke overrasket
Skrevet

Det er selvsagt ingen bombe.

For noen år siden var forholdet mellom dem tydelig iskaldt. De sov ikke på samme hotellrom når de var på reise og sa ikke mer enn absolutt nødvendig til hverandre.

Men på den siden skulle man helst ikke omtale kongehuset negativt på noen som helst måte, og vi i media gjorde det derfor ikke.

Skrevet

Jeg kommer ikke inn på siden. Hvilken konge er det snakk om?

Kong Harald og Dronning Sonja.

"Ukebladet hevder de har sikre kilder på at daværende stortingspresident Jo Benkow på 80-tallet hadde samtaler med kronprins Haralds overadjutant, Kåre Langlete.

Samtalene skal ha dreid seg om hvordan han trodde regjeringen, Stortinget og det norske folk ville reagere dersom kronprins Harald skilte seg fra kronprinsesse Sonja, samt hvilke konsekvenser en skilsmisse ville ha for monarkiet.

Bakgrunnen er ifølge ukebladet at ekteskapet mellom de to begynte å hangle på midten av 80-tallet, og at paret til slutt hadde en alvorlig samlivskrise."

Gjest og så da...
Skrevet

De er vel i en ganske spesiell situasjon, og de har vel sine ups and downs de som alle andre!

Skrevet

Kong Harald og Dronning Sonja.

"Ukebladet hevder de har sikre kilder på at daværende stortingspresident Jo Benkow på 80-tallet hadde samtaler med kronprins Haralds overadjutant, Kåre Langlete.

Samtalene skal ha dreid seg om hvordan han trodde regjeringen, Stortinget og det norske folk ville reagere dersom kronprins Harald skilte seg fra kronprinsesse Sonja, samt hvilke konsekvenser en skilsmisse ville ha for monarkiet.

Bakgrunnen er ifølge ukebladet at ekteskapet mellom de to begynte å hangle på midten av 80-tallet, og at paret til slutt hadde en alvorlig samlivskrise."

Takk, Lurve. Interessant, men jeg tror ikke noe på det.

Gjest piperens
Skrevet

Er det så sjokkerende at de har de samme problemene som mange andre par i langvarige forhold?de er da bare mennesker.

Skrevet

Husker godt ryktene, de gikk lenge. Stort sett handlet de om at Sonja hadde en annen.

Skulle vært rart om de ikke hadde fått problemer, som vi alle får i et langt ekteskap, særlig et med såpass mye press på seg som kongehuset har.

De så faktisk ganske ulykkelige ut lenge, men det er altså nå i hvert fall tjue år siden.

Skrevet

Og vi begynte å tro fullt og fast på det som står i Se og Hør når...?

Ellers går vel de fleste samliv gjennom en og annen krise...

Skrevet

Og vi begynte å tro fullt og fast på det som står i Se og Hør når...?

Ellers går vel de fleste samliv gjennom en og annen krise...

Jeg tror også det er tull.

Det er liksom ikke grenser for hva de prøver å innbille oss. Det neste blir vel at de kongelige går på do også!

Skrevet

Det er liksom ikke grenser for hva de prøver å innbille oss. Det neste blir vel at de kongelige går på do også!

Gisp! Hvordan kan du tenke tanken at de kongelige går på do...??? :-)

Skrevet

Gisp! Hvordan kan du tenke tanken at de kongelige går på do...??? :-)

Sorry, det var bare noe som datt ut av meg. Jeg skal øyeblikkelig gå og vaske munnen og spytte ut gørra i dass.

Skrevet

Sorry, det var bare noe som datt ut av meg. Jeg skal øyeblikkelig gå og vaske munnen og spytte ut gørra i dass.

*lol*

Skrevet

Husker den gangen for "hundre år siden" da jeg skjønte hvordan barn ble til....og da måtte jo Kongen ha gjort "sånt griseri" óg *grøss*

Til mitt forsvar; jeg var litt over 5 år gammel. I dag unner jeg dem virkelig gleden ved å lage barn hihi.

Skrevet

Går på do!? Ærlig talt! Det får da være grenser!

Skrevet

Ja, ikke sant? Jeg har nettopp skjært av meg tunga, det er derfor jeg snakker litt rart.

Skrevet

Og en gang leste jeg at dronning Sonja dusjet naken! Erdetmulig?!

Skrevet

Og en gang leste jeg at dronning Sonja dusjet naken! Erdetmulig?!

Hæ!? Utrolig!!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...