Gå til innhold

"Alternativt" bryllup

Anbefalte innlegg

Skrevet

I forbindelse med huskjøp, "dine og våre" barn o.l. ser jeg jo at det mest gunstige og sikreste for begge parter er giftemål.

Men siden sambos foreldre er døde har jeg ikke lyst på det "store flotte bryllupet" man har drømt om i alle år.

Men tanken om bryllup liker jeg, og gjerne i kirka. (Kan jo ikke snyte jentene for brudepike-jobben) :o)

Noen tips til hvordan man kan feire en slik dag sammen med nærmeste venner og familie?

Noe annet enn en enkel vielse og ut og spise etterpå.

Kunne jo tenkt meg et strand-bryllup, med vielse utpå ei kjær strand -barbeint... osv. Eller i Torghatt-hullet på helgeland. Men da må vi isåfall vente til sommeren, og her er jo været veldig variabelt.

Noe spennende man kan gjøre ut av en slik dag i den kalde årstiden?

Vi er begge veldig romantiske (hva er vel en handlelapp uten et hjerte eller noen søte ord?), og utrolig glad i hverandre, så det er ikke bare pga økonomi ++ vi isåfall gjør dette.

Skrevet

Jeg tenker med en gang på en øy jeg har hørt om. Den ligger utenfor stavanger/bergen tror jeg, og skal være av tropisk art. Tenk om dere kunne giftet dere der da? Og sovet i telt kanskje?? ;)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...